Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dankjewel 
spatter schreef:jij hebt een mooi meisje uitgezocht![]()
prachtig koppie en geweldig kleurtje
Heb een jaar lang het hele internet afgespit, checkte elke dag de websites om te zien of er alweer 'een nieuwe' (
) was, ben uiteindelijk ook over de grens gaan kijken (op o.a. Duitse sites) en toen kwam ik haar advertentie tegen
Heb meteen een mailtje gestuurd en nog een maand contact met haar gehad, voordat we gingen kijken (want het was niet echt om de hoek
), maar toen we haar daar voor het eerst zagen staan, wisten we al dat dit d'r moest worden
Wranglerbutt schreef:Wat een snoepje!!Gefeliciteerd en hopelijk tot ziens in de SPB classes op Paintshows!
Ze zal vast een eyecatcher zijn
En misschien komen we elkaar dan nog wel tegen inderdaad!
Die grullo kleur vind ik erg bijzonder, zou zelf ook graag eentje willen hebben met die kleur... Elmee schreef:Wauw! Dat is toch ook nog een droom van mij! Maar je vindt ze niet zo makkelijk hè. En mss nogal prijzig ook.
Je gaat nogal wat bekijks hebben met zo'n knappe dame!
Hoewel ik er laatst achter ben gekomen dat precies op de stal waar ze komt te staan, ook een westernpaardje, in precies dezelfde kleur staat...
Dacht je eindelijk een zeldzame te hebben, krijg je dat, haha
Maarja, aan de andere kant ook juist weer grappig, twee grullo's 
jecco_ellen schreef:Mooi beestje hoor, kleur is ook helemaal mooi ( heb dezelfde kleur)
nadine_yvana schreef:Prachtig ik ben helemaal verliefdDie grullo kleur vind ik erg bijzonder, zou zelf ook graag eentje willen hebben met die kleur...
Nee grapje, ik weet zeker dat er ook ooit eentje op jouw pad zal komen, maar deze houd ik toch echt voor mezelf
Maar als ik er toevallig eentje tegenkom zal ik het je laten weten
Wat voor een zoek je?