wat zijn de tekekenen eigenlijk als een paard een veulen krijgt? als je dat zo alleen maar op een webcam ziet, waar moet je op letten? want.... die stond met z'n staart wat 'omhoog' en ligt nu... en ik weet niet of dat de moeite waard is om voor te bellen.
ik ben eigenlijk (nog) echt een leek wat betreft veulens, dus ik zie mezelf eerder 10 keer per nacht voor niks bellen. En daar zullen ze ook niet blij mee zijn lijkt me (en 't feit dat ik in Engeland zit en bellen me heel veel geld kost)
Toekie
Geplaatst: 25-03-10 01:30
Ze ligt idd rustig.
MelanieB
Geplaatst: 25-03-10 01:31
Ik kijk ook paard ligt lekker te liggen
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 01:32
Ik zou pas bellen als je ziet dat ze echt heel onrustig wordt. Zoals veel staan en liggen e.d. Ze ligt er nu nog heerlijk rustig bij.
Ik zal heel eerlijk zeggen, ik bel liever als 't even kan niet. En ik zal niet te lang meer hier zitten (gisternacht al laat geworden)
Barbabientje
Geplaatst: 25-03-10 01:41
Ik ga zo toch afhaken.. moet helaas morgen weer gewoon mn bed uit op tijd (o nee dat niet maar wil toch mn nachtrust & vriendlief denk ik ook!) maar ik blijf nog wel half uurtje zeker
Appieee
Geplaatst: 25-03-10 01:46
Haha ik zie het al voor me.. Heel Bokt slapeloze nachten omdat iedereen gespannen zit te wachten tot de merrie wat onverwachte bewegingen maakt en de TS ligt lekker rustig te slapen! Grappig om te zien zeg, wel handig om te hebben! Kan je ze goed in de gaten houden thuis.
Gave merrie trouwens!
Toekie
Geplaatst: 25-03-10 01:51
Ik ben niet van plan tot 6.00 uur te blijven. Moet morgen ook gewoon werken. Maar áls ik wakker ben en Cat is onrustig e.d., dan zal ik dat hier melden en meteen bellen als niemand anders het nog heeft gedaan (dus hier ff melden als je belt!).
birdybirdy
Geplaatst: 25-03-10 01:56
Nou ik ga iig m'n best doen en meld het zeker eerst hier als ik bel! Ik vind het echt wel spannend en ik heb het gevoel dat het vannacht misschien wel gaat gebeuren.....
Ik ben trouwens ook verliefd op de merrie! Wat een mooi en gaaf dier zeg!