Bedoel je de vos of de zwarte? De vos weet ik niet. De zwarte is Lukas. Tys kon ik niet zo goed vinden. Heb bij eentje aan de bles te zien een vermoeden.
Dit is Lukas als pasgeboren veulen.
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-10 12:43
Lukas !
links (en volgens mij is de bruine Tyske?)
Tyske ?
2e van rechts?
Vue
Geplaatst: 17-03-10 13:27
Wat is ze wollig geworden!
Ziet er super uit Gem, fijn dat je je kleine spruitje even hebt kunnen zien!
Dyonne
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 17-03-10 13:42
Nee, Tys had toen die hier wegging nog een bles. Op deze foto zie je de bles volgens mij. Eerste van links die deze kant op gericht is. http://www.mijnalbum.nl/Foto-YSNVFMLE.jpg
Ja, dat zal wel kloppen. Is best lastig, hij wordt dit jaar alweer 3. Dus is al 2,5 jaar weg. Ben wel erg benieuwd naar hem als die weer terugkomt.
wilou_sharon
Geplaatst: 23-03-10 22:15
woow wat zijn mijn beesten ook gegroeid zeg passoa de grote zwarte merrie en iris de kleine bruine heel grappig hoor. heb je toevallig ook nog ergens een foto van diamond en dancer die kon ik er niet echt tussen vinden en me veulens groeien ook erg hard zeg ze blijven gaaf om ze op bokt ook nog in de gaten te houden ik wacht met spanning af groetjes sharon
Gem
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-10 13:46
ff spitten in de foto's voor Sharon . Dit is wat ik nog heb van de merriekudde. De grote zwarte en de kleine bruine zie je er wel tussen staan
De naam Diamond heb ik wel horen vallen, maar kan er ff geen plaatje van voor de geest halen. Dancer zegt me niets. Heb je zelf een fotootje van allebei, zodat ik wat makkelijker kan zoeken?
hai uhm diamond is een vos hengst van 2 jaar en heeft een kol en een snebje en achter 2witte voetjes en dancer is bruin en heeft ook een kolletje en ook 2 witte voetjes volgens mij ik zal op de pa wel even kijken ik heb ze ook al zo lang net gezien moet ook maar is gaan kijken zucht maar door de drukte komt het er gewoon steeds niet van ik ga toch maar wat plannen ik zal even zoekn naar foto's en dan kijken hoe ik ze hier kan plaatsen gr sharon