Stitch!!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Pauk

Re: Stitch!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 15:47

Hopelijk lijkt hij op z'n moeder maar dan met z'n kol en langere manen (Want hij heeft nu al bijna evenveel als mams :) )
Dan heb ik een onwijs leuk paard eraan!

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 16:33

ik weet gelijk weer waarom ze altijd zeggen: een jong paard moet je zien met 3 uur, 3 dagen, 3 maanden en 3 jaar! Want alles daartussen is het vaak niet om te zien ;)

Toch vind ik dat hij een geweldig koppie heeft hoor!! Ik denk dat dit een prachtig paard gaat worden, zeker als die op zn moeder gaat lijken ;) jammer dat ti niet meer zo licht is! Word die dat straks wel weer denk je?

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-10 18:22

Wat een leukerd!!!!
Hij is echt wollig :+:

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-10 20:04

Romyv schreef:
ik weet gelijk weer waarom ze altijd zeggen: een jong paard moet je zien met 3 uur, 3 dagen, 3 maanden en 3 jaar! Want alles daartussen is het vaak niet om te zien ;)

Toch vind ik dat hij een geweldig koppie heeft hoor!! Ik denk dat dit een prachtig paard gaat worden, zeker als die op zn moeder gaat lijken ;) jammer dat ti niet meer zo licht is! Word die dat straks wel weer denk je?

Hij wordt wel een stuk lichter maar i kweet niet hoe licht, dat is even afwachten..
Hij heeft nu zo'n vreselijk dikke vacht maar dat is niet zo gek met deze winter

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 20:37

Wat een dotje zeg! Zit zn halster niet veels te strak, of lijkt dat door al dat haar?

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-10 00:01

Dat lijkt door al dat haar :)