Dit keer helemaal gekregen wat je graag wou, mazzelaar!Maar wat een enorm lief en wijs klein ding is t! Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!
Van harte gefeliciteerd met het prachtige meisje! Ze is echt heel mooi bont getekend .Geniet er maar van!
Aaaah wat een schatje!! Ze lijkt inderdaad echt heel veel op haar vader, prachtig!! Echt zo schetig die inieminie veulentjes .
Schattig veulentje en wat een mooie mama ook!En ik vind dat je er ook een heel leuk verhaal van gemaakt hebt
Wat een schatje leuke verrassing En een naamgenoot van mijn jongste frummeltje 2,5 jarige shetmerrie Dora
wat een prachtig merrietje,en wat een mooie moeder heb ze.en haar vader mag er ook wezen.dit gaat uitgroeien tot een heel mooi paardje.
Van harte gefeliciteerd met dit knappe meisje; lijkt erg op haar paps zeg! Héle knappa pappa trouwens, wat is z'n naam??Heerlijk koppie zit er op, mag je trots op wezen, veel succes en plezier met het kleine ding, lekker er van genieten
Iedereen bedankt voor de felicitatie's en de leuke berichtjes.Bij mijn vriendin heette haar vader Basje maar wat zijn officiele naam is weet ik niet.