nou ik ga nu twijfelen , en meerdere op stal bij ons .nikki is niet echt nikki , zee zal het wel zat zijn denk ik .
Ik ga zit nu ook of brimmetje niet als eerste gaat.Nikki is idd niet nikki al kan ze nog flink gek doen haha
rossebol schreef:Ik ga zit nu ook of brimmetje niet als eerste gaat.Nikki is idd niet nikki al kan ze nog flink gek doen hahagewoon alledrie op 1 dag , kan dat niet haha .
nikki tietjes vandaag , en jaja er is wat in de maak tiny tietjes , ook daar gebeurt wat .nikkien brim in der stal
Zo Nikki heeft echt een mega buik zeg!Heerlijk!Als Chiara erop zit, zit ze zeker helemaal in de spagaat
haha chiara zit er al maanden niet meer op .Ja nu wil ze , maar nu zegt mama nee.....nu wacht je maar .
nikki is van mij , en dat veulen hou ik zelf , anders had ik der nooit laten dekken .van tiny weet ze het nog niet , en die van brim geloof ik ook niet .
Woooohh, bolle Brim! Denk dat daar een hengstje in zit maar dat is ook alleen maar omdat ze eerder hengstveulentjes heeft gehad Ik denk eerst Nikki, dan Brim en dan Tiny. Als dat zo is kom ik beschuit met muisjes halen, en als het niet zo is ook
ja sexi ding he .Was nu al een mega stuk naar duitsland .Nou is hij verkocht ,en staat hij nog verder ......was dus eenmalig denk ik haha