AF Kamariaa 1 jaar oud!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 17:02

Wat groeit die mooi op zeg, wat een geweldig knap dier, en wat een mooi typisch koppie! En wat een beweging heeft ze zeg. Ben wel fan van jou paardje. En dan ook nog een foto van een Hallim's Shah kind, dan kan mijn dag niet meer stuk :D

xnien_

Re: AF Kamariaa 1 jaar oud!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-10 17:04

super mooie paarden

mariettek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-10 21:18

MLoeser schreef:
Wat groeit die mooi op zeg, wat een geweldig knap dier, en wat een mooi typisch koppie! En wat een beweging heeft ze zeg. Ben wel fan van jou paardje. En dan ook nog een foto van een Hallim's Shah kind, dan kan mijn dag niet meer stuk :D

Dank je wel! Tja, Hallims Shah JC blijft voor mij een geweldige dekhengst :o Alleen al het karakter dat hij doorgeeft... Wauw!

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-10 22:25

Hallim's Shah is een van de redenen dat ik helemaal verliefd ben geworden op het ras. Zon geweldige lieve mensgerichte hengst, als je niet beter zou weten denk je dat je een kinderpony om handen hebt, totdat hij de andere hengsten ziet, dan moest hij tot het laatst wel even imponeren. Maar altijd wel een hele lieve gemoedelijke uitstraling. Doodzonde dat hij al zo jong moest gaan. Veel nakomelingen heeft hij helaas niet nagelaten, dus je mag echt super blij zijn met je kanjer! En de kids die ik ken hebben allemaal dat fijne karakter en die heerlijke uitstraling van hem mee :j Ja, echt een heerlijk beest, Hallim :+: