Estevão (lusitano) wat groei je snel!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sigrid

Re: Estevão (lusitano) wat groei je snel!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 02:16

Ik vind zonder manen ook géén pannetje. Maarja...ik weet inmiddels dat het "hoort" zeg maar...

Blijft verder natuurlijk gewoon een heel knap veulen. Al best een grote jongen! Het wordt vast een hele stoere vent.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 02:21

idefix4 schreef:
Goh, alweer zo'n muts. Ze blijven wel leuk hè, die pennymeisjes? Kijk soms moet je je eerst verdiepen voor je commentaar gaat leveren, Shattered. Verdiep je voor de grap eens in de gewoontes van de Spanjaarden en de Portugezen...

En dat zeg jij nadat je net hebt gevraagd hoe zijn kleur heet? Wie is er nu de muts...

Ik weet toevallig waarom het gedaan wordt en nog vind ik het doodzonde, paard met manen is nu eenmaal veel mooier, of daar nu wel of geen traditie achter zit heeft daar niets mee te maken.

mercurie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 02:43

in een woord,nou ja een paar meer. :D wat een geweldig veulen,hoeft niet bang te zijn dat die later niet ontzettend mooi gaat worden

lagavita

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 03:19

anneliesdj schreef:
idefix4 schreef:
Goh, alweer zo'n muts. Ze blijven wel leuk hè, die pennymeisjes? Kijk soms moet je je eerst verdiepen voor je commentaar gaat leveren, Shattered. Verdiep je voor de grap eens in de gewoontes van de Spanjaarden en de Portugezen...

En dat zeg jij nadat je net hebt gevraagd hoe zijn kleur heet? Wie is er nu de muts...

Ik weet toevallig waarom het gedaan wordt en nog vind ik het doodzonde, paard met manen is nu eenmaal veel mooier, of daar nu wel of geen traditie achter zit heeft daar niets mee te maken.

Kill kill... :( Kom jongens houdt het leuk. Als je je niet aangesproken voelt door bepaald commentaar lekker laten voor wat het is. Sommige mensen oordelen nou eenmaal lekker snel over anderen. That's life en laat dat meer hun probleem zijn...

_Evelien

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 06:56

Prachtig veulen!! :+:

Shattered

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 07:45

idefix4 schreef:

Ik weet waarom ze het doen, ik heb me er in verdiept. Niet te snel conclusies trekken ;). Ik moet gewoon even slikken als ik die voor foto's en na foto's zie.. Die pluismaantjes stonden zo leuk !!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 08:15

Moderatoropmerking:
Oké mensen iedereen mag zijn mening zeggen op bokt. Laat elkaar in zijn of haar waarde. Niet iedereen weet van elk ras de ins en outs.

Sjaad

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 09:42

Mooi paard zeg! Ik denk dat die heel mooi uit gaat groeien.
Hij heeft echt die wijze Lusitano blik ( wat ik zo'n prachtig typisch iets vindt van het ras :9 )

zasread

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:28

Wat een plaatje! Hij is al flink aan de maat zeg :wow:
Hoe hoog is hij nu?

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:30

*Keek 10 volle minuten met bewondering naar dat UBERschattige fleem fotootje*

Wat een leukerd! :D Helemaal verliefd, en wat heeft hij een prachtig ietswat ramsneusje!
Super diertje! Veel plezier er nog mee, maar dat gaat vast wel lukken! :J

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-09 19:32

MiSsY_Me schreef:
Ben er achtergekomen, dit is het traditioneel scheren, voor keuringen e.d

Niet iedereen weet alles en heeft overal zomaar verstand van, idefix4.

Maar, als Shattered haar mening wil geven, mag dat toch? Dan hoef je haar niet gelijk een "muts" of een "pennymeisje" te noemen, een beetje minder kan ook wel.

Persoonlijk vind ik het ook zonde.

Inderdaad het eerste wat ik me afvroeg was ook HUh?! maaanen waar zijn jullie, maar nu snap ik het :) Anders had ik het gewoon ook even gevraagd hoor! Denk dat er heel veel bokkers (of mensen die andere rassen rijden) niet weten waarom die manen eraf gaan..

Dus bedankt voor de uitleg Missy!

ook ik vind het zonde, maar zo zonder heeft ook wel iets speciaals, maakt zn hals mooi lang!