Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
idefix4 schreef:Goh, alweer zo'n muts. Ze blijven wel leuk hè, die pennymeisjes? Kijk soms moet je je eerst verdiepen voor je commentaar gaat leveren, Shattered. Verdiep je voor de grap eens in de gewoontes van de Spanjaarden en de Portugezen...
anneliesdj schreef:idefix4 schreef:Goh, alweer zo'n muts. Ze blijven wel leuk hè, die pennymeisjes? Kijk soms moet je je eerst verdiepen voor je commentaar gaat leveren, Shattered. Verdiep je voor de grap eens in de gewoontes van de Spanjaarden en de Portugezen...
En dat zeg jij nadat je net hebt gevraagd hoe zijn kleur heet? Wie is er nu de muts...
Ik weet toevallig waarom het gedaan wordt en nog vind ik het doodzonde, paard met manen is nu eenmaal veel mooier, of daar nu wel of geen traditie achter zit heeft daar niets mee te maken.
idefix4 schreef:Goh, alweer zo'n muts. Ze blijven wel leuk hè, die pennymeisjes? Kijk soms moet je je eerst verdiepen voor je commentaar gaat leveren, Shattered. Verdiep je voor de grap eens in de gewoontes van de Spanjaarden en de Portugezen...
MiSsY_Me schreef:Ben er achtergekomen, dit is het traditioneel scheren, voor keuringen e.d
Niet iedereen weet alles en heeft overal zomaar verstand van, idefix4.
Maar, als Shattered haar mening wil geven, mag dat toch? Dan hoef je haar niet gelijk een "muts" of een "pennymeisje" te noemen, een beetje minder kan ook wel.
Persoonlijk vind ik het ook zonde.