Gefeli met de prijzen, Maaike! Dotje ziet er erg knap uit! Neon is ook alweer aardig bijgetrokken Hoe heeft Neon het zelf gedaan? Zij moest toch ook op voor de keuring?
CynthiaV
Geplaatst: 06-09-09 23:00
Wat een beweging zit er in zeg, heel mooi. Lekkere ronde billen trouwens
ik denk dat neonlight spijt krijg na al deze mooie opmerkingen, dat ze hem verkocht heeft. echt een super braaf beesie, hopelijk zal hij ook zo blijven.
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 07:22
Ik krijg er geen spijt van, het is wel een ongelooflijke knapperd en vreselijk lief, maar ik weet naar wat voor adres hij gaat en hoeveel liefde hij daar krijgt. Hij zal daar in de toekomst hopelijk hoge ogen gaan gooien in de sport, en hij heeft op de keuring al bewezen een echte kinderpony ook te zijn.
Een schitterend veulen heb je weer gefokt Neon! En wat kan ie schowen! Indd jammer dat het zo moest eindigen, maar daar zie je later niets meer van. Hoop dat ze nu eens hun leer ervan trekken, en dat soort obstakels de volgende keer verwijderen! Van harte!
Wat een prachtig ventje is het toch! Jammer dat er dan zoiets moet gebeuren op zo'n verder geslaagde dag Gefeliciteerd met de 1e premie en Dotje veel geluk bij je nieuwe eigenaar
Ik vraag me iedere keer weer af of het niet per ongeluk een paard is Hij ziet er geweldig uit en gefeliciteerd met de eerste premie!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst door de TopicStarter: 07-09-09 19:46
Katja, hij ligt wel op het groeischema van een KWPN-er die dik 1.65m wordt. Maar op papier zou hij 1.47m moeten worden. Maar dat hij nu zo groot is wil nog niet alles zeggen. We hebben er ook ooit eentje gehad die op zijn eerste verjaardag al bijna de eindmaat had. Pony was toen 1.33m, en is uiteindelijk 1.36m geworden. Ik doe niet aan groeischema's.
Snap niet dat hij niet het mooist getekende veulen was, vind hem namelijk prachtig! Jammer van het ongelukje, maar daar komt hij wel bovenop. Nogmaals: Super mooi veulen!