Na heel lang wachten is ze daar eindelijk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Na heel lang wachten is ze daar eindelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 17:10

wat een geweldig leuke aftekeningen heeft ze zeg :):) die stipjes :+: gefeliciteerd!

Kwendeltje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-09 17:31

Ja Radoszin als je maar goed voor je beestje zorgt dan is het niet moeilijk. Bij de vorige eigenaar kreeg ze alleen wortels en hooi. Krachtvoer zoals brok kreeg ze niet alleen als ze met Indy op buitenrit was geweest kreeg ze als ze terukwamen wat brok. Daarbij heeft ze al op hele jonge leeftijd een veulen gehad. Indy is nu ca 4,5 jaar dus tel maar uit en dus nu al haar tweede veulen.

Nee het meisje is goed terecht gekomen ook haar dochter zal niets te kort komen daar zorgen zij en mijn dochter wel voor.

Shellyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-09 13:28

Ook het plaatsen van een filmpje valt niet mee, als ik iemand kan vinden zien jullie het wel verschijnen. Ondertussen gaat het heel goed met Indy en Indy An Lady.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-09 20:41

Ha Wilma, ik heb Indy al een hele poos niet meer gezien, maar wat is ze mooi opgeknapt zeg. En ook een heel mooi veulen heeft ze jullie gegeven... Proficiat ermee. Groetjes Sascha