Dag, lief kereltje

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kappiegirl

Re: Dag, lief kereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 19:29

oh Diablo wat vervelend dat ze hem zoekt ik zou lekker een ritje met haar gaan maken kunnen jullie samen even afleiden.
Heb je nog gehoord hoe de reis is gegaan met kleine grote Wesley? Het was zo'n knuffel kont en zo'n lekker mannetje.
Iedere keer probeer ik weer die foto's van naar de waterplaats te plaatsen van Moortje en Wesley maar het lukt me maar niet ik ga ze straks gewoon effe naar je toe mailen het was zo'n lief gezicht hoe ze samen aan de wandel waren en daarna heel lief samen gingen drinken.
Sterkte ik moet eerlijk zeggen dat ik zo blij ben dat ik Moortje niet weg hoef te doen... Moet ook eerlijk zeggen dat ik er naar uit kijk als ze weer thuis is ze heeft het echt mega goed bij jullie maar mis haar elke dag weer.
Kom gauw weer bij jullie kijken.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-09 22:14

Dank je wel voor de lieve woorden. We hebben een rit gemaakt vanavond, ik geloof dat ze het heerlijk vond, want ze was lekker alert, fijn te rijden.
Alleen toen we terugkwamen he......meteen kijken waar Wesley is, die stond haar altijd op te wachten bij het hek als we terugkwamen. Ach, dat is toch zo zielig....
En Gypsi was ook mee, dus die ging het land in en werd begroet door haar veulen. Alle andere paarden (alsof ze het weten) kwamen trouwens ook aangalopperen toen we terugkwamen, maar Sabien negeerde alle begroetingen en liep in haar eentje naar achteren, kijken.....

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-09 22:57

agos,sabien mist haar kind,maar dat doen alle merries wel,friesje schreeuwt de eerste dagen ook nog es de hele tent bij elkaar....

dus die zoekt en hinnekt er nog eens heel erg bij,maar het is altijd na een paar dagen wel over..

:(:) :(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 00:27

Nou, ik wou maar dat Sabien gilde en heen en weer rende. Nu loopt ze zo ontzettend teleurgesteld rond te kijken. Echt, zo zielig. Staart ze iedere kant op en vanavond, toen we dus terugkwamen, helemaal blij naar het land, was daar niets....die teleurstelling en gelatenheid, echt, dat breekt mijn hart. Bij de andere merries heb ik dat niet zo, maar Sabien he.....

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 12:57

Dat lijkt me helemaal verschrikkelijk om je merrie zo te moeten zien!! Arm paard..ze mist gewoon haar kind..je moet dr maar goed verwennen hoor!!

tantethee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:38

diablo: sterkte, geef haar maar veel knuffels.
pfff moeilijk dat afspenen. ben blij dat eggie over 2 weken windelijk komt, en hoop dan maar dat het snel over is voor beide partijen,,,

SeBart

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 13:43

Ach arm paard. Heel naar om het zo te zien. Ik hoop voor je dat het snel weer beter gaat en ze niet meer zo zoekt. Verwen haar maar goed.
Dit maakt het er niet makkelijker op. Maar goed blijven bedenken hoe leuk Wesley het nu heeft!

loulou1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 14:16

hai wou ook even iets zeggen.
hoop dat je paardje het vlug een mooi plaatsje kan geven ,
en met zo''n mensen mamma als jouw zal het wel gaan :D .
ik heb zelf ook een veulen maar die is niet voor de verkoop.
haha heb altijd gezegsd wordt het een lichte die verkoop ik direct }> ,
maar je raadt het al deze gaat niet weg maar wl de opfok in en hoop dat mijn luna er ook over komt
want dat is zo''n gevoelig paardje |( ,dus over een paar maanden weet ik hoe je je voelt .
veel sterkt van de kant vanhet toestenbord. :(:)

Poenarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 16:11

Arme jij, daar gaat je lieve baby en van de mams natuurlijk..
Houd je taai, het komt wel weer goed met mams.
Lijkt mij ook hartverscheurend ja..

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 21:46

Allemaal bedankt voor de lieve woorden.

Het gaat vandaag erg goed met Sabien, haar uier is al aardig geslonken, de druk is er gelukkig van af, daaar ben ik heel erg blij om. Vandaag waren we met onze kinderen een dag naar Slagharen. Had mijn man daar stiekem een pet laten maken met Sabiens naam er op, zo lief.....

Sharif08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:06

Sterkte hopelijk heeft ie een goed tehuis !!

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:07

Heb je al gehoord of ie goed over is gekomen?

Eggie gaat er deze week ook af..merrie begint echt smerig tegen dr te doen en Eggie staat inmiddels met een dik been :(:)

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-09 22:10

Nee, nog niets gehoord. Heb 'r vanavond een mail gestuurd, omdat ik niet te bemoeierig over wil komen, zou ik zelf ook niet leuk vinden. Maar ik heb er alle vertrouwen in dat dat goed gaat.
Wat naar zeg, dat je merrie zo lelijk doet. Is ze ook zo makkelijk met het veulen er bij weg halen?

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-09 22:14

Nee idd..je zal vast wel snel iets horen!

Dat weet ik niet, ze zijn nog nooit uit elkaar geweest..maar ik denk niet dat ze het heel erg gaat vinden..ze was vanmiddag zo jaloers aan het doen dat ze Eggie gewoon bij me weg dreigde..Vanavond heb ik haar erbij weg gehaald zodat Marjon even naar haar been kon kijken..en dat vindt ze prima dan kijkt ze niet eens op of om.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 11:19

Ik heb Wesley ook een week vantevoren overdag bij Sabien weggehaald. Gewoon met een draadje ertussen, zodat ze elkaar nog wel konden zien. Zo kon hij er aan wennen dat hij zich alleen moest redden, zonder zijn mama. Dat ging prima.

Ik heb ook een mail gekregen van de nieuwe eigenaar. Wesley (hij heet nu Amaris trouwens) was goed overgekomen, totaal ontspannen. Ben ik even blij dat we hem geleerd hebben op de trailer te staan.
Hij staat nu bij haar twee andere paarden en eet ook goed, dus ik ben helemaal gerust.

PercyLeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 15:40

Dat is fijn Diablo! Dan voelt ie zich al lekker op zijn gemakje :)

Fredlover10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:15

Ja, dat is vervelend als je je maatje zo moet missen.. :(:)
Maar je komt er wel weer overheen, zolang je maar in je achterhoofd houd dat hij het nu onwijs naar zijn zin heeft!

Sterkte ermee

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-09 16:20

Fijn dat hij het goed lijkt te kunnen vinden op zn nieuwe stekkie!
Heb zelf twee maand geleden ook mijn maatje weggedaan, mijn ideale maar te kleine eerste poy die ik van veulen af aan al 7 jaar had. Was hard en moeilijk maar oh wat vind ik het leuk als ik foto's krijg of een berichtje van de nieuwe eigenaren, dan weet je dat het goed is zo.
Sterkte, het went vanzelf wel voor zowel jou als je merrie.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-09 16:53

Het begint zelfs al te wennen ;) . Ik wist van het begin af dat hij wegging hoor, en dacht ook dat ik er weinig mee had. Ik heb meerdere merries en daar heb ik er lang zo'n moeite niet mee. Maar Sabien, dat is zó mijn kind, ik kan dat niet uitleggen....en haar kind was ook een beetje mijn kind (jeetje, wat klinkt dat erg he :D ), dus ik had het er gewoon heel erg moeilijk mee dat hij wegging en dat mijn meissie het daarna zo moeilijk had.....