AAAAh wat gaaf voor je !!! En wat een schatje zeg *kwijl*
Aline
Geplaatst: 20-07-09 15:46
Wow Danielle, wat ontzettend gaaf en wat een plaatje van een veulen!!! Van harte gefeliciteerd en heel veel geluk jullie samen! Mijn eigen paardenvriendje heet ook Moreno maar die is ook echt bruin (zie mijn avatar), jouw knapperd is inderdaad valk, toch? Super mooi in ieder geval! Moet je 'm eigenlijk maar Bayo gaan noemen Is Ingenioso de vader?
Zinzi_jewel
Geplaatst: 20-07-09 16:33
Daan , ik neem een abonnement op al je foto topics , je hoeft me niet eens in te huren .... hahahaha wat is ie moooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii .... zo wil ik er ook wel een zo gaaf een pre
Ooit wil ik een kruising pre uit mijn meisje , maar dat wist je al
Thanks mensen, jullie willen echt niet weten hoe blij ik met hem ben! Hij is nu ruim 2 maanden, geboren op 12 mei dus mag nog lekker een tijdje bij mamma blijven. Ik moet dus nog even geduld hebben en rij tot die tijd met regelmaat op en neer naar Amersfoort!
Hij heet eigenlijk Moreno de Oro, maar ik twijfel nog even of hij zo blijft heten. Ik vind het wel leuk, maar denk dat er eigenlijk een mooiere en beter passende naam moet zijn, ben dus nog aan het zoeken. Is er niets wat ik echt mooier vind, dan blijft hij zo heten, kom ik iets tegen van "ja, zó moet mijn paard heten!" Dan krijgt hij een andere naam. Mooie spaanse suggesties zijn natuurlijk altijd welkom!
Betekent Bayo Valk Aline? We weten namelijk niet zeker of 'ie valk blijft. Ze zeggen dat Nolasco bij geboorte ook zo licht was en die is nu zelfs al de kant van best donkerbruin op aan het gaan. Ik duim wel dat hij dit kleurtje houdt, vind het een prachtige kleur!
Ingenioso is idd zijn pappa Voor de geinteresseerden, dit paard
gefeliciteerd danielle! errug mooie spanjaard. toch onverwacht een droom uitgekomen. ik hoor het je nog zeggen vorig jaar tegen me dat je ook geinteresseerd was in desperado. jullie gaan een mooi koppel vormen. is die 1,5 jarige nou ook al weg of niet?
is dat ook een PRE-Cruzado en met spaans karakter? ze ziet er nl niet zo barok uit. ik zou bijna zeggen: dat goede tehuis heb ik wel....
idefix4
Geplaatst: 20-07-09 23:51
Nee, Frank, die stal is voor Samaranch. Als we zijn manen laten groeien is ie ook barok hoor. Ik denk dat we echt niet met nog een paard kunnen komen aanzetten. haha. Wel jammer, want ze is idd erg mooi. Als ik de staatsloterij win...
Daniëlle gefeliciteerd! Deze droom is voor jou bedoeld, dat kun je wel zien! Hij is prachtig! Mooie foto's ook! Echt een plaatje voor de toekomst. En gewoon van hem genieten en naar hem luisteren. Mss verklapt hij je op korte termijn wel met zijn echte naam. Hier rollen ze er altijd zo maar uit en ze kloppen ook altijd.
nikki_fries
Geplaatst: 21-07-09 09:32
Waauuuw wat een mooi, stoer hengstje!!! Gefeliciteerd!!