Zo Noludith is niets veranderd. Die was als veulentje al erg mooi om te zien. Clair was rond de 164cm en Helvita was rond de 170cm. Lavera komt ook uit Clair (een Concorde x Winckenburgh) en die liep met Anne van Vulpen 135/140cm en was in het bezit van Oostveen. Ik weet niet waar Lavera is gebleven nadat Wim overleed.
Lavera staat nog steeds bij Willem op stal, Samen met Adamo een nakomeling van Natua (Obelisk) & een veulen van haar van vorig jaar en nog eentje. Lavera deed het inderdaad erg goed in de sport maar die is nu ook aan het genieten van de pensioen!
Ik heb geen foto van Lavera, Kan kijken of dat ik er aan kan komen Natura geeft echt hele grootte, Adamo past met 4 jaar al niet meer onder de meetlat van 1.85 en Union is 1.91.
Ik ga morgen eens zoeken naar foto's. Van Helvita heb ik er nog wel meer. En ik heb een foto van Lavera dat ze nog niet zadelmak was en ik er in het land zonder zadel op klom (ze deed niets en was super lief, keek alleen even achterom om aan mijn benen te snuffelen), er liep toen een schimmelveulentje van Karlstad bij.
Glitter_
Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-09 22:25
claudianoa schreef:
bo is drie jaar.
Wat eeeen knapperd!
mag je trots op zijn!
Mytens, Zie ze graag te gemoed!
PieterBel
Geplaatst: 26-07-09 20:49
Ik heb alleen foto's van Helvita (Rex Magna x Winckenburg) gevonden. Het zijn foto's van foto's dus niet zulke beste kwaliteit en soms lijkt de merrie erg uitgerekt maar dat komt hier dus door.
Nog geen veulentje dus.... ik volg dit ben erg benieuwd naar het veulen.
essiesilly
Geplaatst: 01-08-09 15:07
leuk gedaan dat filmpje!! mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?? ik wil dat nl ook al een hele tijd doen een slideshow met zelf er een muziekje bij doen maar dat lukt niet/kan ik niet
Glitter_
Geplaatst door de TopicStarter: 01-08-09 17:21
essiesilly schreef:
leuk gedaan dat filmpje!! mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?? ik wil dat nl ook al een hele tijd doen een slideshow met zelf er een muziekje bij doen maar dat lukt niet/kan ik niet