Zo, wat een grote kerel is het al geworden zeg, hij is haast al veulen af. Ben benieuwd naar hem op de keuring.Laat je hem hengst of wordt hij tzt gecastreerd?
Dank jullie wel . Ik hou hem gewoon zelf en ga hem ok zelf inrijden .Anita: Ik ben ook benieuwd hoe hij het op de keuring doet . Hij mag nog gewoon hengst blijven. Maar als hij echt té hengst word dan word hij gecastreerd .
hahaha tass.. toen ik je op stal zeg met je 'AAAAAH, HIJ WORDT ZOOOOO GROOT *wijst aan met handen* ' dacht ik : jaaaaa, jaaaa... Maar hij is ÉCHT al groot Nog 2 weken en 6 dagen, dan zie ik hem in het echt ben écht benieuwd! hij is niet meer zo klein, schattig en wollig meer als eerst he
jeutje.. zou hem bijna niet meer herkennen kleine fio is niet klein meer, maar wordt al een grote vent nog even geduld, dan kan ik ook fio knuffelen
Heeeey Fiotje en hoi Tass Kom ik ook eens weer op bokt kkijken hoor Fio word deze week geknipt en bekapt en dan volgende week keuring! Ben echt benieuwd hoe hij het gaat doen !Zijn leuke fotos geworden!(ps: je haffie is ook gaaf zeg !!!! )