hmm Gomir, het is meer een vraag met voorbeelden van de situatie dan een fototopic eigenlijk. Ik plaats deze namelijk niet om reacties op het veulen maar op de knietjes, moet hij dan ook naar itp?
KootMiraDrum
Geplaatst: 09-06-09 23:57
Cheveyo schreef:
Edit: hij belt uiterlijk vanavond terug .
En??
Cheveyo
Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-09 19:25
Bombarie komt vanzelf goed zegt DA . Voer (Podo Lac) is overigens echt top, hoef me geen zorgen te maken over eventueel vitaminetekort door het voer, tijd geven en laten bewegen. Hij heeft ze gehad die op de knietjes achter liepen..BarieBom sprint met gemak een paar rondjes om. Het is een lichte 'afwijking' en hij is in super conditie (die reet van hem , hij zit me toch in de spieren!, Bombarie hoor )) Lekker veel wandelen (dus zaterdagochtend is mijn man de pineut, die paar vrije uurtjes van hem pik ik gelijk in!) ook langs de weg, gaan we doen nu durf ik het wel! Gelijk algehele check gehad voor Lightje en Bombarie, ziet er allemaal top uit. Uitscheurplek is mooi aan het genezen vanzelf.
Het gaat steeds beter en steeds rechter! Heb vandaag in de paddock gestaan met filmpjes maken, ohw wat is het een dominante fl**, grote boef ben benieuwd hoe ik dit aan moet pakken als hij ouder wordt. Eerst maar eens Kit de kuddeleider erbij zogauw het kan, even wat manieren leren.