Nu goed te zien wat het resultaat is van wakker blijven Hij is prachtig en inderdaad....1 gezicht met zijn oma Zie dat mama een halfzusje van mijn Diva is(Pablo).
Maddox wilde ik dit jaar wel laten dekken maar wegens de opname van Nuala denk ik niet dat het nog doorgaat. Vind het wel moeilijk als ik volgend jaar geen veulen(s) heb... Dus ik kijk nog even of er een mouw aan te passen is
Ik denk het niet. Als ze al drachtig was zal alle medicatie dat wel verpest hebben. Wil haar wel laten nakijken voor de zekerheid, maar scannen doe ik haar nog even niet aan. Misschien kunnen ze bloed afnemen, wil dat morgen overleggen als de veearts er is. Maar dan nog is het de vraag of ze wel drachtig kan blijven.. als er risico is op vervormingen e.d. dan laat ik het weghalen.
JPTinkers
Geplaatst: 04-06-09 20:04
jeeeejjjj gefeliciteerd met cherubin en djoser!!!!
ze zijn kei leuk!!!
vandaag weer naar de toekomstige wei wezen kijken had de eigenaresse van dago ( mijn veulen van vroig jaar ) bij me , die blijkt daar op nog geen 5 min vandaan te wonen en die had er ook wel intresse in om ook daar een wei te huren
morgen wordt wilgje gescand of ze drachtig is , ik neem aan van wel aangezien ze niet meer hengstig geworden is
Ach.. Wat een geweldig ventje!! Nogmaals gefeliciteerd!
grid
Geplaatst: 04-06-09 21:32
Ah wat een geweldig leuk veulen en ook erg leuke naam en wat mooi dat pierrot oogje dat heeft een tinker die ik ken ook en vindt dat zo gaaf http://www.mijnalbum.nl/Foto-RTRGXJVF.jpg