Wat een leuk veulentje grappig dat ie vos is vaak zie je van westenwind van die heeele donkere beestjes. Grappig de hoofdjes zijn allemaal van die chique poppe hoofdjes.
Zelf heb ik ook een Westenwind van 5 april echt een schatje en ze doet t erg goed.
Bellisimo
Geplaatst: 23-06-09 02:56
Helaas maar één foto en ook nog niet geweldig van kwaliteit, maar het meisje staat erop De moeder is trouwens een Jazz dochter.
Azra1986
Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-09 15:41
Bellisimo--> Mooi veulen!! Ze staat mooi op haar benen! Wanneer ga je weer foto's maken??
Ik krijg de nieuwe foto's van Elaila er steeds niet op...
Noem me maar gewoon Marloes hoor Ik zal donderdag mijn camera weer eens meenemen, kijken of ze dit keer wat beter mee wil werken
De foto's van Elaila moeten gewoon gaan werken
Azra1986
Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-09 13:02
Marloes--> ja is goed ik ben echt benieuwd! haha ja frustrerend is het he als ze niet stil willen staan voor de foto... Ik probeer het ook steeds, maar dan loopt ze net op het foute moment weg ...de bovenste foto's zijn door iemand anders gemaakt (je ziet het verschil haha)
Hieronder een paar foto's van Elaila (is eindelijk gelukt haha)
Ik heb ook een merrieveulen van Westenwind op stal. Is van mijn vriendin. 8 juni geboren, donkerbruin, klein kolletje, lv sok en ra een witvoet. En groooooot. Ik maak binnenkort foto's en plaats ze dan ook effe.