Aaah gossie wat een lieve foto's zo op een rijtje Hahaha vooral die foto van Cascabel opeens
zasread
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-09 09:32
Wat een leuke reacties van iedereen
Jasmijn: Hihi, hoe kan je die nou eng vinden Dniez: Haha, is wel heel leuk voor later, zo'n plakboek Buster: Zelfs als hij geen gekke bekken trekt wordt ik al vrolijk van hem Nessa: Gelukkig maar Madelief: Ja, Cas kan er ook wat van
heikedenise
Geplaatst: 26-05-09 22:00
sanne echt briljant om zo een sessie te maken is echt een hele leuke herinering voor later
haha, ik lig in de deuk van 8+9+11 hoe heb jij dat voor elkaar gekregen om hem zo te fotograferen, hij zou zo (denk ik) niet een tijde staan poseren haha
zasread
Geplaatst door de TopicStarter: 01-06-09 17:06
Ik zie dat Iggie weer wat mensen aan het lachen heeft gemaakt
Walsertje: Dat vraag ik me ook wel eens af... Ik denk dat ik de fokkers maar eens even ga vragen wat dit nou te betekenen heeft
Snadrem: Gelukkig voor Igneo is zijn baasje ook zo gek als een deur, dus als het niet goed komt is het ook niet erg
Vuyatela: Ja het zit echt in de familie Ik had het kunnen weten
Patserke: Laten we zeggen dat mijn veulen waarschijnlijk het meest gefotografeerde paard ooit is en dat er daarom ook wel eens van zulke plaatjes tussen zitten
DaniqueHorse
Geplaatst: 01-06-09 17:08
Hahaha knettergek en super lieef! de ezellook is prachtig!
Dennisch: Haha, nee hoor, hij doet dit regelmatig vrijwel dagelijks. Het is gewoon stiekem een clowntje. Ik moet wel zeggen dan hij waarschijnlijk een van de meest gefotografeerde veulens ooit is en dat er dus regelmatig zulke plaatjes opduiken.