zo weer terug van vakantie, (5 dagen disneyland parijs, supergaaf heel erg aan te raden) maar wat is Oliver gegroeid zeg, wat kan je dat zien, ik zal zou gauw ik de vakantiefoto's verwerkt heb (375) nieuwe foto's van oliver maken...
claudia1996
Geplaatst: 20-06-09 21:24
Fijn om te horen dat je een leuke vakantie heb gehad, en inderdaad als je ze even niet ziet dan zijn ze ineens groot !! Ik wacht met spanning op nieuwe foto's van Oliver
nou het zijn niet de beste foto's, maar toch een beetje een indruk hoe oliver de laatste tijd gegroeid is.
en deze vond ik zelf wel erg schattig
Lauraa1_
Geplaatst: 01-07-09 19:17
Wat een dotje.
claudia1996
Geplaatst: 01-07-09 21:16
jeetje wat is hij weer gegroeid , echt schattig die laatste foto, moeder en zoon , erg lief, hij is zeker bang dat zijn moeder weg loopt, hij houd zo mooi het touwtje vast
Heb 't filmpje al trots aan iedereen laten zien ! Wat een uitslover zeg ! We komen hier in rustiger vaarwater dus binnenkort kan ik eindelijk komen !!!!!
even weer een update morge weer nieuwe foto's hoor, het veulenachtige is er definitief af, hij heeft me gebeten, in me tiet.... auwwww we overwegen om dit weekend het uit te proberen om de fjord er bij in te plaatsen, zodat oliver ook paardenmanieren leert van iemand anders, want zijn mama vindt echt alles goed.... achter het draad neuzen ze al vriendelijk met elkaar, oliver werdt zich achter het draaf netjes onderdanig, klappergebitje, verder van de week de aanmelding voor de keuring op de bus. we gaan in sept. naar de keuring in lunteren
claudia1996
Geplaatst: 04-08-09 18:41
auww ja dat zijn weer die hengstenstreken he !!! , ik ben benieuwd in sept , laat je het weten ?? wacht weer vol spanning op nieuwe kiekjes
jamejozie
Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-09 13:59
een paar dagen later als bedoeld, maar dan hier weer de nieuwe foto's, het wordt al een echt kereltje....
hoi, wat kom je vandaag doen?? ohhh ik moet weer op de foto?? even netjes poseren en dan lekker klieren kijk eens wat ik kan mhhmmm.... (ik mag niet met een volle mond praten....) en al ben ik bijna 16 weken.... ik lust graag nog een glaasje melk
dat was het weer voor deze keer tot de volgende keer dan maar weer