Goof schreef:Wat een knap ding zeg!! Moeders mag er ook zijn, ook een erg mooi dier!
dankjewel!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Iessie schreef:Wauw wat een supermooi veulentje!!
De merrie mag er trouwens ook wel wezen.
Houd je hem zelf paint_angel?
dus ik ben super benieuwd!
Ik zag hem zondag al in de roundpen staan bij jullie! Echt, ik ben verliefd op je veulen...
Splash_ schreef:![]()
![]()
![]()
Ik zag hem zondag al in de roundpen staan bij jullie! Echt, ik ben verliefd op je veulen...
Nog geen 2 weken oud en nu al een womanizer
maar het blijft een held op sokken zodra hij een keertje mamma kwijt is of in een andere paddock staat dan ie gewend is
hahha!

Iessie schreef:Ik geef je groot gelijk dat je hem zelf houd! Maar ik kan sowieso geen dier verkopen, die blijven allemaal totdat ze met de pootjes omhoog liggen.
Het is in ieder geval een heerlijk ding om te zien (ik zou bijna western gaan rijden).
Natuurlijk zijn er wel uitzonderingen maar het idee blijft t zelfde
Splash_ schreef:Mocht je hem ooit verkopen, trek dan even bij mij aan de bel![]()
Graceful schreef:Wat een heerlijk ding is Joey toch! Wordt een gangmaker!
maar hij gedraagt zich nu al erg 'leuk' dus dat zal denk ik wel wat worden
vanitymay schreef:Inderdaad Made in Heaven, zeg!! Wat een mooi manneke! Moeder mag dan wel geen 100% paint zijn, maar mag er absoluut zijn! Wat een mooi dier!!
goede vriendin van me heeft hem verzonnen, zij kwam met Just Made In Heaven, en ik heb er dan nog net even wat van pappa toegevoegt
dat was toen allemaal nog niet aan de orde
Cassidy schreef:Wat een ontzettend mooie foto's van Joey, het is een blijft een plaatje van een paardje! Wanneer mag hij de groep in?
Ben benieuwd! cara schreef:Hij is werkelijk prachtig!!(mama trouwens ook).
Needje schreef:Wat een super gaaf veulen zeg! Gefeliciteerd!
silly_silas schreef:prachtig veulen!!
zeker eentje waar je trots op mag zijn
cara schreef:Hij is werkelijk prachtig!!(mama trouwens ook).
Biebabeloeba schreef:Wat een prachtige mamaen natuurlijk moet daar dus ook een prachtig veulen uitkomen!
Proficiat met je 2 schoonheden!
niki86 schreef:Wauw wat een geweldig mooi veulen!!
Mooie paps en mams trouwens.