OOH, Wat een MOOIERD!! Gefeliciteerd DD, dat heeft Boon weer mooi gebakken! Sharon ook gefeliciteerd natuurlijk!
Zippo_M
Geplaatst: 10-05-09 22:56
Sharon gefeliciteerd met je mooie veulen !!!!!
Jeddah
Geplaatst: 10-05-09 22:58
WHOEHOEEEE!! Daar is ie dan!! Man oh man wat een PERFECT veulen!! Wat een practige koppie, super getekend en gewoon helemaal geweldig! Het is je gegunt! Geniet ervan!!
WOW,,, das nog eens een "good looking" veulen zeg.Helemaal perfect.Zijn jullie bij de bevalling geweest of heeft ze het helemaal alleen gedaan ? Veel plezier in ieder geval met dit prachtige paardje!!En een knuffel voor mams,niet te vergeten.
JoyRider
Geplaatst: 11-05-09 07:58
Die Boon kan er wat van zeg Als ik er ooit een wil weet ik waar ik aan moet kloppen Gefeliciteerd Boon, DD en Sharon!
Backup
Geplaatst: 11-05-09 08:28
Zooooo zeg !!!!! die is leuk !!!!!
Van harte gefelelicteerd
astridelise
Geplaatst: 11-05-09 08:32
Gefeliciteerd met dit mooie veulen, mooie merrie trouwens.
Wauw!!!! Sharon_Jims en DD van harte gefeliciteerd met super mooie Mooni! Wauw wat een pláátje!!! Boon kan goed boontjes doppen zeg!!! Echt te gek!
DubbelFun
Geplaatst: 11-05-09 08:53
Iedereen dank voor de felicitaties en aardige woorden Boon heeft me verrast. Ondanks dat ik al dagen de babyfoon aan heb en regelmatig 's nachts ging kijken stond het er toch zondagochtend ineens naast.
Voor de kleur-geïnteresseerden. Paps is een grullo Quarter (zwart + wild gen) en Mams is een Painthorse (zwart + agouti + wildgen. Hierbij het Frame-Overo bontpatroon en draagt ook Sabino). Omdat Paps homozygoot is op zwart kan er dus alleen maar een zwarte-basis kleur uitkomen. Omdat ook beide ouders het dun (wild)gen dragen kan Mooni dus ook homozygoot op dun zijn. Dit kan zijn hele lichte kleur verklaren. Maar zolang hij niet uit de veulenvacht is (en dan nog zijn het toverballen) kunnen we dus nog niet zeggen of hij bay-dun of grullo is. Als ik het echt wil weten zou ik hem moeten laten testen op de aanwezigheid van Agouti.