Wat een lief en mooi veulentje. Ik begrijp het helemaal dat je graag met een PRE wil fokken om juist dat paard wat je graag wilt hebben wilt fokken. Ik wil mijn merrie ook graag door een PRE of een Lusitano laten dekken en ook puur alleen om het veulen te houden voor mezelf. het heeft zo'n super karacter. Geniet van de tijd dat ze nog zo lekker klein zijn voor je het weet zijn ze groot.
Joh, die Porva, ze heeft haar figuurtje alweer helemaal terug Wat een pracht kind heeft ze ervan gemaakt, een heerlijk meisje om te zien! En die laatste foto idd, wat een geweldig moment, die blik..
frenia
Geplaatst: 09-05-09 11:12
prachtig veulentje hoor
xannemijn
Geplaatst: 09-05-09 11:50
Aaah wat een leuk stel samen . Je hebt een mooi veulen
Xena_
Geplaatst: 09-05-09 11:52
Wat een lieverd, ook een knappe mama! Die laatste foto is zo lief
Dank jullie wel voor de leuke reacties!! Vandaag zijn ze voor het eerst het weiland in geweest en heeft de kudde kennis gemaakt met Valiente (wel met 2 tussendraden ). Ze vonden het geweldig! Zal straks even foto's plaatsen.
S_uus
Geplaatst: 09-05-09 19:37
Ach jee wat een mooi beest!! Ook de moeder is niet mis zeg!!! Gefeliciteerd
Foto's van vandaag. 1e kennismaking met de kudde en haar weiland . Ik zal morgen even foto's maken zonder halstertje. Die heb ik halverwege de dag afgedaan, maar geen toestel meer.........
Nee, ik hoorde het al........ik ga iets anders proberen
gitje65
Geplaatst: 10-05-09 20:40
Prachtig veulen! Jammergenoeg zie ik ook de afbeelding van paps niet en de laatsgeplaatste foto's ook niet. Ik hoop volgend jaar een pre veulen bij mijn Anda te krijgen; dus ben extra benieuwd naar de vader van dit veulen!
Smelt Smelt!! Wat een pracht stel zeg! En een liefde op die foto geweldig, ook dat ze naast elkaar lopen op weg naar de bank, en die laatste GEWELDIG!!
Valiente is nu 5 dagen oud. Het gaat super met haar en haar mams. Ze genieten lekker van het mooie weer en ook wordt ze al wat nieuwsschieriger. Vanaf vandaag kn ze niet meer los mee (ze is al erg dapper nl ) en heeft ze vanmorgen en vanmiddag netjes aan een halstertje mee gelopen. Ging echt super.
Maar wat groeien ze snel!! Hier 2 foto's van vandaag........
Sodeletuut
Geplaatst: 12-05-09 19:09
Zo ze groeit inderdaad snel! Je vindt het toch wel goed als ik binnenkort kom kijken?
WikiMien
Geplaatst: 12-05-09 19:15
Té lief voor woorden!!
quintusgl
Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-09 19:30
Sodeletuut schreef:
Zo ze groeit inderdaad snel! Je vindt het toch wel goed als ik binnenkort kom kijken?
Ja tuurlijk!! Ik zal je ook even bellen vd week......