haha, Goldstrike gaf er niet veel om. Die dacht meteen aan eten. Sambooka accepteerde haar op het begin niet, toen ze wou drinken sloeg ze met haar voorbeen. We hebben ze samen 1 uurtje alleen gelaten en toen stonden ze samen vredig op stal.
Snap het ook wel, er stonden 8 man vol bewondering naar de bevalling te kijken, totaal geen rust voor het dier. En het was haar eerste veulen. Maar ze staan nu samen op de wei.
We verwachten misschien ook een tweeling veulen van een Konikspaard. We hebben 4 nieuwe paarden uit het wild gekocht ( Konikspaarden ) en daar hebben er al 3 van geveuld. Leuke diertjes! Alleen nog beetje schuw.
Fireheart
Geplaatst: 07-05-09 21:32
Weetje hoe SUPER MEGA SCHATTIG ik hem vind Ik zal hem zo komen stelen als ik plek had! hihi echt zoooown schatjeee
Jeeeee wat een ontzettend leuk diertje! Die oortjes en dan die hoge witte benen, leuk hoor. Zou je dan een muildier met lange oren en sokken krijgen? Blijf ons op de hoogte houden hoe hij uitgroeit he? Ben echt heel benieuwd
timilon
Geplaatst: 07-05-09 21:37
ik ben helemeaal niet gek op dat soort kruisingen(ben zowieso geen ezel-fan)maar ik vind dit toch wel een bijzonder goed gelukt ongelukje!! de kleur+aftekeningen vind ik wel heel errug leuk zeg. ben benieuwd hoe hij is als 3 jarige.
Blackflag
Geplaatst door de TopicStarter: 07-05-09 21:40
Hahah, hun gehinnik is iig hoog. Ik hoopte eigenlijk dat ze nog vlekken zouden krijgen. Lijkt me al helemaal grappig!
ik vijnd het echt een leuk beestje Ik wacht ook op de buiten foto's
Robsi_Vigaro
Geplaatst: 07-05-09 22:39
Cool
Bij Rc het fjordenpaard hadden ze een paar jaar geleden ook een ezelhengst bij de fjorden gehad. Hadden 4 muildieren. ZIjn echt geweldige beesten en we hebben er gewoon op gereden. Ze zijn alleen echt super maar dan ook echt super eigenwijs op een gegeven moment was dat beest bij ons stil gaan staan liet zo de hele groep weg galloperen maar meneer ging neit
Wat een kleine rotzak is die ezelhengst, maar o god wat een dramatisch schattig ding.. ben benieuwd naar de andere. Heb op hedelpaardenmarkt een muildier gezien, de ene keer hinnikte hij als een gewoon paard, de andere keer stond hij te balken, of een mengeling daarvan klonk erg grappig
Wat een leuk ongelukje! Hij ziet er heel schattig uit; en is leuk getekend! Ik ben ook benieuwd hoe hij uitgroeit; en ik ben ook wel benieuwd naar z'n zusje!
Oh, je moet ons echt op de hoogte houden hoor! Echt super benieuwd hoe dit gaat uitgroeien, nog nooit zoiets gezien. Verder ziet die er echt superschattig uit, dus dat is weer een geluk bij een ongeluk.
kayleymorits
Geplaatst: 08-05-09 11:01
hihi moooi ezeltje/veulentje echt ik hoop dat hij sterk en gezond word