hij is echt een mooie dieprode kleur zeg!! Wat is hij super opgedroogd! Maanogen hou ik heel erg van!!
jacky2
Geplaatst: 01-05-09 06:11
Wat een prachtige kleur,vooral de witte wimper en aan de andere kant de rode wimper
Wat een kanjer,nou snap je wel dat puzzel het moeilijk had
Farynn blijft bijzonder voor mij,het eerste veulen wat ik geboren heb zien worden via marestare.
FennekeR
Full-Time Bokker
Geplaatst: 01-05-09 06:59
Marlijn..... hij is schitterend en de foto's ook.
Tinkermuts
Geplaatst: 01-05-09 07:04
Marlijn en Miran, wat een prachtig manneke, geniet ervan.
CoonArt
Geplaatst: 01-05-09 07:37
Ik heb de geboorte gezien op de cam maar DONDERS wat issie toch een lekker ding zeg! Die ene foto waar hij zeer dicht tegen de buik van mama staat: (foto 12) Moet je echt laten uitvergroten!!!!!!
Resi_lover
Geplaatst: 01-05-09 07:48
Op de cam was ie al prachtig, maar zo, op foto's *kwijl*
Trea
Geplaatst: 01-05-09 08:03
Marlijn wat is hij moooooooooooooooooooooooi en dat staartje zo leuk mee gekleurt helemaal toppie, van harte gefeliciteerd
Gaaf veulen zeg!! Hij kijkt ook zo prachtig de wereld in!!
Heel veel geluk en plezier met hem!!
x_Quinta_x
Geplaatst: 01-05-09 12:19
Farynn Farine is bloem (bv tarwebloem) in het frans Mooi veulentje trouwens
Steefjevos
Geplaatst: 01-05-09 12:21
De sms-alert heb ik wel gehad, maar ik was op dat moment K-nacht aan het vieren dus het helaas niet gezien! Maar wát een prachtexemplaar! Ik vind hem echt heel erg mooi getekend, leuk dat het ook eens een vosbonte is. Volgens mij de eerste vosbonte Tinker van Bokt dit jaar? Super veel plezier met hem
Nuage: Ik denk dat hij wel te koop is, misschien puzzeltjuh een pb'tje sturen?
Ingrid: Ja, de eerste vosbonte op stal! Daar zijn we toch wel erg blij mee. (Al staat er nu nog wel een, het eerste vosbonte merrieveulen van Bryan die 2 weken geleden geboren is, staat nu ook bij ons omdat de merrie weer gedekt moet worden. )
de combi puzzel x O'bryan is duidelijk geslaagd een onwijs knappe kerel is eruit gedonderd hij lijkt sterk op Hayo van houding enzo (weet niet goed hoe het te verwoorden) toen die pas geboren was Illian lijkt weken jonger is eigenlijk een week ouder maar dat zij jij toen van Fynn en Hayo ook, grappig en gek he hoe dat zo kan, zo verschillend!
verder vind ik hem een echt O'Bryan-kind vind dat die allemaal diezelfde uitstraling hebben dat koppie ook
maar ik ben en blijf stíkjaloers op dat staartje hoe doe je dat in godsnaam?! geheel witte kont en toch zo'n donker staartje erop