Haha... wauw wat een fotosessie Sanne! Die twee lijken echt als 2 druppels zeg.. ongelovelijk! Wat groeid Iggie hard zeg . Hij gaat nu meer de lucht in als de breedte.. het wordt echt een (n)jaarling! Hele stoere foto's weer, heb genoten
zasread
Geplaatst door de TopicStarter: 30-04-09 22:42
Shaddy: Zulke bijzondere foto's had ik inderdaad nog niet in mijn Igneo bestand! Yenneke: Bitchfight, dat hoop ik toch niet Het zijn wel echte heren hoor Saida: In augustus verwachten we er hier nog eentje en ik kan niet wachten tot dat die er is Laura: Soms doet ze nog mee, maar meestal vind ze het vooral vervelend xMarliez: Fieke? Carmen: Om bij weg te zwijmelen Jasmijn: Leuk he Dat doen ze dagelijks! Kan er dus elke dag van genieten Ilona: Op de foto's zijn ze inderdaad lastig uit elkaar te houden, maar in het echt zie het verschil wel duidelijk hoor. Tenminste, als je niet te ver weg staat En hij wordt GEEN naarling
Laurentii
Geplaatst: 01-05-09 11:10
leuke foto's en toffe commentaar
WolinLotte
Geplaatst: 01-05-09 11:13
Hahahahahaha nou het was een mooie wedstrijd!! Leuk zo die foto's van het gestoei en het commentaar is natuurlijk geniaal
Dominique_96
Geplaatst: 01-05-09 11:17
aaahh wat heerlijk om die kleine kindjes te zien spelen met elkaar, wat een leukerds. foto 6 vind ik echt super !