Gefeliciteerd met jullie prachtige veulentje. Met recht dat je trots op haar kunt zijn, maar ook op jullie zelf !! Super gedaan. Lijkt me dat je nu nog meer geniet. Succes met het veulen.
ankyy
Geplaatst: 05-05-09 17:32
Wat een wonderveulentje, echt super super super goed dat jullie door zijn gegaan! Een mooie bles ook! Geniet maar van je kleine wondertje!
Gefeliciteerd met je veulentje.. En ik weet wat het is om die nachten erbij te moeten slapen.. heel erg zwaar...
nodenka
Geplaatst: 05-05-09 22:13
Wat een onwijs leuke en knappe vechter. Gefeliciteerd!
Benita
Geplaatst: 05-05-09 22:20
Gefeliciteerd met dit prachtige veulen en heel veel lof voor jullie, jullie hebben doorgezet, fantastisch. De moeder is ook geweldig, heeft het veulen nl. niet afgestoten en zo te zien zorgt ze er erg goed voor. Heel veel sterkte met je been en ik hoop dat je snel weer van je veulen kunt genieten.
Yantje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-09 20:04
Citaat:
Gefeliciteerd met je veulentje.. En ik weet wat het is om die nachten erbij te moeten slapen.. heel erg zwaar...
Hoi Dustinlover, het is inderdaad slopend geweest, ik heb jouw verhaal ook gevolgd en jij zat ongeveer in dezelfde situatie, erg sneu dat ze het niet gered heeft, het is alweer wat weekjes geleden maar sterkte