Ze is geweldig, BN, gefeliciteerd! Ik kom haar gauw bewonderen
singasong
Geplaatst: 17-04-09 08:03
Wauw wat een mooi veulen Wendy! Van Harte Gefeliciteerd Tis net of hij een zwart vliegmutsje op z'n oren heeft Hij is leuk getekend hoor!
edit: ik bedoel zij
Laatst bijgewerkt door singasong op 17-04-09 08:37, in het totaal 1 keer bewerkt
_yvonne
Geplaatst: 17-04-09 08:08
Ze is erg leuk, gefelicteerd
Lucy_1
Geplaatst: 17-04-09 08:12
Ik vind het een schatje! Wat leuk dat je er vanaf het begin bij was. Prachtige naam ook.. Ben ook super benieuwd naar droogfoto's!
Gefeliciteerd hoor! Geniet er lekker van!
riona
Geplaatst: 17-04-09 08:13
Bainair van harte wat een leuk getekende merrie wat een schitterende naam, lekker vrij dus genieten vandaag.
BaiNar
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 08:19
Dank voor de complimentjes.... moest haar nog even helpen... ze is zoo groot... En het ging helemaal goed... Ik heb ook instinct... Ze heeft overigens netje gewacht tot ik thuis was uit mijn werk... Toen keek ik op de camera in de keuken en ben me gelijk om haar kleden en naar stal gerend met emmer.... Ries dacht dat ik het allemaal verzon dus heb hem gelijk daarna nog maar even dringend verzocht te komen met foto-toestel!! Hihi! Mijn ouders nog gauw even gebeld maar die waren te laat natuurlijk!!
Gelijk DA gebeld en die kwam ook gelijk en die is gebleven tot veulen dronk en nageboorte eraf was... ging allemaal volgens het boekje maar toch... vond het fijn dat hij alles even gecheckt heeft... hij rijd vanmiddag nog eventje een keertje langs en komt dan nog even om de hoek kijken!!