Wat een gaaf mannetje Nicole!! Ik kom ook op kraamvisite als de anderen er zijn haha!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-04-09 11:52
Gefeliciteerd, wat een prachtig kereltje, en wat is hij HUGE! Grappig ook die vlekjes, zo hebben wij er ook eentje gehad. Blijven ze goed herkenbaar mee.
Wat een stoere kerel zeg nicole! zeker groot ook! vlekjes zijn leuk, soort van zoek de vlekjes kan je doen Ona en hengstennaam is idd wel lastig, moet t er ook mee eindigen (met ona?) of mag t er ook in verwerkt zitten??
Mandy_
Geplaatst: 16-04-09 12:17
Wat een leuk veulen heb je die vlekjes zijn inderdaad wel apart kan hij zich mooi onderscheiden van de rest.
Een naam met ona jeetje dat word lastig mag het ook on a....bla bla worden of moet het aan elkaar?? Elegant .... on a ....... Ik heb werkelijk geen idee! Ben benieuwd wat het word......
wat een leuk ventje! Ik ben dol op witte benen! Ik heb zelf ook een sabino, gefokt uit twee even bruine paarden. Ik heb het na gezocht en het sabinogen had 3 generaties overgeslagen! Mijn sabino paard staat ook op papier als "bruin sabino" maar de meesten zeggen "bont" Sabino is altijd zo moeilijk te beoordelen!
Ik weet nog wel een leuke naam: Exonado of Exonando
Succes en veel plezier met je kanjer
Laatst bijgewerkt door bvw op 16-04-09 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt
Hij is HUGE , heeft Upoontje netjes uitgepoeperd! Gefeliciteerd Nicole, mooi dat je er weer bij bent geweest!
Vind het een heel leuk veulen en die stipjes , geweldig!
Tjinta
Geplaatst: 16-04-09 18:28
Zo de eerste is weer gezond en wel op de wereld gekomen! Super Nicole! Tis inderdaad een reusje! Gaaf heeft Upona goed gedaan! Ga vossen met veel wit steeds meer waarderen! Die aparte vlekjes zijn echt cute.
TJolieke
Geplaatst: 16-04-09 18:42
Mooi veulen heeft ze op de wereld gezet. Gefeliciteerd! Ja en al dat wit, in een woord geweldig, hou ik van!