Wat een heerlijkheid Maya Gefeliciteerd ben benieuwd naar je buiten fotos. Alhoewel ik denk dat het idd een maanoog is ( vluchtig gezien op de foto ) Mijn Jewel had ook en zwarte kol in haar bles
Maya! Hij is prachtig! Wat een stevige benen heeft 'ie zeg! Vind hem super getekend ook! Hebben Hugo en Dewi maar weer even super geflikt!
Hanneke84
Geplaatst: 14-04-09 10:14
Gefeliciteerd Maya, wat een prachtig veulen! Heb je toch nog wat aan je cam gehad Stiekem toch wel heel erg jammer dat het geen merrie'tje is denk ik he?
Hij heeft dus een maanoog, een blauwe en een bruine.
Hij is qua uiterlijk (op dat maanoog en de witte staart na) precies wat ik besteld had. Net jammer dat het een hengst ipv een merrie is
Hij heeft idd een boel stipjes Neon Vond ik wel opvallend, want volgens mij is vader niet homozygoot (gezien een effen veulen van hem bij een andere merrie). Maar weet niet precies hoe dat bij de vererving zit.
Toch had je geloof ik wel gelijk Hanneke, mbt de aftekeningen van het hoofd, zwart koppie met brede bles
Uit 2 heterozygoten kun je een homozygote krijgen, als pa en ma allebei hun bontgen doorerven heb je een homozygote.
Nico...stoere naam voor een stoere vent!
Mopske08
Geplaatst: 14-04-09 10:40
hehe, leuke vent veel plezier ermee Maya!
Hanneke84
Wat een mooie naam is Nico! Na het verhaal te hebben gelezen, past het zo te lezen zeker bij hem Ik had idd wel gedroomd van 2 zwarte oren, bles, alleen een zwarte staart met witte stip en een merrie. Vooral dat laatste is wel een behoorlijke misser. Die ogen lijken me ook waanzinnig mooi, heel benieuwd hoe hij in het echt is.
Beesje
Heee Maay, gefeliciteerd! (en Dewi ook natuurlijk ) Mooi koppie, lijkt me een nieuwsgierig Aagje
Wist trouwens niet dat je zoveel info in een sms kon krijgen, Maya