Geen woorden voor...zoooooooooooooooooo verschrikkelijk schattig Ik zou willen dat je nu de tijd kon stilzetten, en dat ze zo bleven
dank je allemaal ,morgen neem ik weer nieuwe foto's Trouwens ,al onze veulens gaan normaal de verkoop in ,maar deze kan ik echt niet weg doen
Wat een onzettend leuk veulentje die zou je zo als knuffel mee naar bed willen nemen Gefeliciteerd met je mooie aanwinst, geniet er maar van.Kan me voorstellen dat je haar niet verkoopt
Zo schattig heb ik volgens mij nog nooit gezien Het is echt een geweldig diertje, dat je maar heel veel van haar mag genieten!
kan ik geloven dat je deze wil houden! Ze is super!!! Hoe doe je het toch elke keer om zo'n prachtige kleintjes te krijgen
wat een leukerd...... Ruil je m voor een zak paardenbix?? leuk als al die veulentjes weer geboren worden....
AAWWW wat een kanjer.Die kleur, geweldig zeg.Hij is bijna het zelfde getekend als pony van vriendin van me...Hij heeft links ook een mini sjabrak als aftekening
gefeliciteerd! wat een snoepie!De moeder lijkt veel op ons shetje Wat is haar afstamming?Ooooow dan kriebelt het zo op ons merrietje onder de hengst te doen... maar doe ik (voorlopig) niet