gefeliciteerd! wat een mooie dame! leuke kol! veel plezier ermee
KDS
Geplaatst: 03-04-09 17:29
Wat een knapperd! Nu nog wachten op de ander... Zou jij men ook niet op het verkeere been willen zetten? Ik zou ook niet zo'n behoefte hebben aan pubiek terwijl ik lig te persen haha
Steefjevos
Geplaatst: 03-04-09 17:33
Wat een leukerdje! Nu op naar het volgende veulen, meestal steken ze elkaar wel aan en gaat de andere ook wel tijdig. Hopelijk hoef je niet lang meer te waken Nu lekker naar buiten met dat ukkiepukkie
Edit: Buiten foto's gezien, nóg schattiger!!! Super leuk!
Gefeliciteerd!! Wat een plaatje en alles gaat supergoed zo te zien! Dat is toch ook maar het belangrijkste he? Judith dus nog rustig? Hopelijk komt die ook gauw, heeft Caya een vriendje of vriendinnetje om mee te spelen!!
Andere merrie heeft de hele nacht naar buiten staan te kijken of de ooievaar er al aankwam. En als ze niet naar buiten keek stond ze naar Caya te murmelen . Bij haar is de uier mega dik en zijn ook de spenen gevuld, had al een beetje op vanacht gehoopt, maar helaas.....
Caya doet het goed, ze rent al flink veel met haar mama over het land en ik mag er nu ook aan zitten van Whitney (niet te veel, maar een beetje mag ).
happytime
Geplaatst: 05-04-09 21:58
heeft de ooievaar vast het verkeerde adress doorgekregen,misschien vind hij jullie vanavond nog! anders toch tussen de bloemkolen gaan kijken of er wat tussen ligt!