Wat moet hij kosten???????? Och wat is tie leuk!!! Logisch dat de bevalling zo zwaar was......wat een JOEKEL zeg!!!
jacky2
Geplaatst: 31-03-09 21:22
Tja alles is al gezegd !
Jollyjoy
Geplaatst: 31-03-09 21:50
Wat een plaatje van een veulen heb je daar zeg. En die benen, ik zou ook niet weten waar ik ze moest laten Hayo en mamma Angel zien er weer goed uit na die zware bevalling!
Janet: ik zie in Hayo meer Moes terug dan destijds in Dilhara, maar idd Angel heeft er toch ook weer haar stempel op gedrukt
Tequila: geen kans mams heeft zich al bij de feiten neergelegd ze gaat gewoon in het midden van de wei staan grazen en Hayo rent rondjes om haar heen
Sabinee: idd 2 maanogen
Whis-serada: ah! Een korte nek! Ja wie weet vertekent dat wel
KMD: jij hébt al 3 paarden teveel
Marlijn: hihi ja dat dacht ik wel dat jij hem leuk zou vinden
Martine: niks hoor groter hoofd veulenhalstertje staat gewoon op dezelfde maat als altijd, eigenlijk best gek nu je het zo zegt
Mjay: angel dr manen en staart zijn dag in dag uit ingevlochten in de zomer wel niet dubbel (staart), dus gewoon 1 dikke vlecht (bestaande uit 3 vlechten) in de winter dus dubbel zodat de staart niet zo vies wordt voor en van de bevalling. rond de vlechten in haar manen zit “zelfklevende” bandages/verband met daarrond zwarte tape, is een trucje om het loskomen van de vlechten én het bijten in de manen door het veulen tegen te gaan.
Ha! Nog maar zo jong en al zoveel fans! Richt alvast maar een fanclubje op voor op de keuringen en de bokt-verkiezing
wat een enorm mooi groot veulen zeg! Nog even wachten en dan zijn zijn speelmaatjes er ook!
sarah_m
Geplaatst: 02-04-09 15:53
Wat een onwijs lange benen heeft die! Maar wel echt heeeel lief, echt een snoetje
xsiroccox
Geplaatst: 02-04-09 20:12
Nee, niet de prinses op de erwt...
Het is... de kleine prins op de stelten
Wat een lekker ventje GEFLEICITEERD!!!
vuurtoren
Geplaatst: 02-04-09 21:20
het is een plaatje en de moes ogen met rode hoekjes geweldig bijna alle nakomelingen ( die ik ken )hebben dat. hij heeft zijn stempel er goed opgedrukt net als mam en als hij de sokken van pa en ma krijgt dan zou ik hem voorlopig niet ruinen .
Dit gaat een prachtexemplaar worden en hoge ogen gooien op de keuringen
frenia
Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-09 17:55
snowdon schreef:
Dit gaat een prachtexemplaar worden en hoge ogen gooien op de keuringen
Ik hoop dat je gelijk krijgt
Moet zeggen dat ik er zelf wel véél van verwacht maar goed, keuringen zijn altijd momentopnamen he. We zien wel, dat hij gewoon schitterend is, lijdt geen twijfel