Haha, thanks! Hij komt aardig bij ja! Volgende maand stoere hengstenfoto's van jou!! (eeehh, van het veulen dan hè!)
ja, van mij schiet je die niet. (al kwam ik mezelf laatst tegen op een website Ik ga mn best dan wel weer doen
pracht plaatjes weer sjoert!!stond ook wel een prachtveulen voor je lens nog 3 weken dan word het toppertje verwacht...en dus ook hoogtijd dat je hier weer eens op bezoek komt..verwacht net zulke mooie foto's
Spannend Terorita! Hopelijk gaat het allemaal weer goed! Ik kom dan zeker weer langs! De baas wil er dan meer op de foto
De merrie trekt echt kei hard op onze Rubinstein merrie trouwens!Wij verwachten er dit jaar een Daddy Cool van, binnen 3 weekjes...
Sjoert schreef:Oooh check allemaal even http://www.dailly.nl (en anders in de toekomst!)Doe maar in de toekomst, wanneer er foto's online staan. But thanks voor de reclame!
@Elessar, heb je de foto's anders in betere kwaliteit voor mij? Rom vertelde dat je ook wat draf foto's had, heb je die ook voor me?
@amaze: Ik ben in het bezit van een geweldige tondeuse! Over 3 jaartjes gaat die er direct langs!Enne, die oren heeft hij van z'n moeder....