Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
crossmonster schreef:fargo schreef:Wat een schattig lief veulen!
Ik zou alleen een paard niet gauw de naam Bizar geven? Bizar heeft een negatieve bijklank, alsof iets of iemand niet normaal is, maar dan niet in positieve zin.
En het is juist zo'n prachtig mooi beestje dan zou ik eerder kiezen voor Bijou (sierraad) ofzo een naam die aangeeft hoe mooi hij is of bijvoorbeeld Beau.. Een naam doet namelijk heel veel in het leven van een dier (met name wat mensen er dan omheen verzinnen). Veel plezier met dit mooie ventje.
Bizar vind ik niet de mooiste naam, maar vind het wel bij dit veulen passen, want ... van wie heeft ie in hemelsnaam zijn kleur en bles?
Als er vos in de grootouders zit, kan vos er goed inkomen, maar hoe zit het met die bles? Beide ouders hebben er geen ...?
crossmonster schreef:Ahh oke, ik zag bij de moeder geen bles, maar nu ik goed kijk zie ik op de laatste foto idd een bredere bles, anders was het wel erg raar geweest
Niseyra schreef:Hij is echt leuk Lau! Als je het niet erg vind wil ik hem binnenkort een keer komen bewonderen, en Znoes natuurlijk ook
Vos kan generaties lang worden doorgegeven zonder dat het tot uiting komt