Sparen hoeft niet veulen loopt er over drie jaar elke dag in set bij *ben ik even blij dat ik veel roze heb*we hebben nu ookal drie halster voor der.Misschien wel leuk om te weten de E aan het einde staat voor Elvis.Elvis ze heet mijn broer die op 01-01-01 is overleden door een auto ongeluk Zo is die altijd een beetje bij me
zooow een knaperd zeg!!we willen natuurlijk een setjes paard , geen droog veulen.. aha nee grapjegeweldig mooi merrietje
patjelisa schreef:Misschien wel leuk om te weten de E aan het einde staat voor Elvis.Elvis ze heet mijn broer die op 01-01-01 is overleden door een auto ongeluk Zo is die altijd een beetje bij me leuk dat je dat op deze manier doet, echt respect
Wauw, baby Tiet is echt een plaaatje Geweldige naam ook, en de E van je broer erachter maakt het wel heel bijzonder.
wat een mooi lang benig veulen! Heel veel geluk met haar, en super mooi wat je met de naam gedaan hebt
T is een lekkere tiet de tweede geworden Lies!Ben heel benieuwd hoe ze uit gaat groeien!& idd, die naam: Super
zo, dat was spannend hé! Mooie kleine dame is ze Proficiat aan mama tiet! Naam vind ik ook heel leuk gekozen
Droogfotoooo's! Wat een lekker ding zeg, kan nu al bergop in de galop haha!Heel veel plezier van mama Tiet en baby Tiet, euhh Escalade .