Hier een Update van Diamonds Lil Ruf "CJ"!
Hij doet het super goed en mama is erg gek op hem en wordt soms een beetje gek van hem. Hij vind namelijk dat zijn mama achter hem aan moet rennen in plaats van andersom. "Kleine" komt vast snel in conditie zo!
Buiten zetten is dan ook een heel gedoe zo in mijn eentje maar "CJ" vind het geweldig dat hij door mij bij borst en kont wordt gepakt en richting de wei wordt geholpen met moeders aan een touwtje onhandig ernaast..
(Tja je moet wat) Eenmaal in de wei tja dan heeft "Kleine" training ten top! Ik moet je zeggen dat ik het prachtig vind. En steeds in een deuk lig! "CJ" is een echte knuffel en vind het allemaal maar wat leuk het leven. Hij geniet van de aandacht. Het maakt hem niet uit waar ie wordt aangeraakt hij vind alles best. Mijn DA heeft gisteren lip aan lip (kusjes zitten geven)! sssttt
Hij vind mensen leuk en komt dan ook graag bij iedereen even kijken en snuffelen. Ja inderdaad we zijn hem nu al aan het verwennen...
Hij heeft een jasje aan omdat hij het best koud vind. Zodra het wat warmer is zal ik foto's zonder jasje maken..