gefeliciteerd trudy ik denk dat je wel erg blij met deze mooie dame. wat een flinkerd is het al. kleurtje is natuurlijk ook helemaal goed veel succes met haar
Gefeliciteerd Trudy, wat een mooi meisje! en een hele mooie naam.
flashyjac
Geplaatst: 12-03-09 13:57
Wow Trudy, deze mooierd lijkt me een hele welkome verrassing!! Mooi palominokleurtje met net zo'n brede bles als papa. Vind de naam erg leuk, Faith en Glory matchen leuk met elkaar.
Wauw, dat is een gaaf kadootje geworden! Ze is mooi, en Faith past haar goed Gefeliciteerd!
Sterre
Geplaatst: 12-03-09 14:30
Ohhh, mooie meid is het hoor ! Goh, ik weet nog dat je foto´s van Glory plaatste toen ze net zo oud was als Faith nu is en nu is ze zelf mama geworden !
Gefeliciteerd!! Mooi veulen hoor! Ga je haar houden? Erg leuk 3 generaties mooie dames!!
Cassidy
Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-09 18:06
En de vierde generatie staat ook op stal. Er staan nu: overgrootmoeder, oma, moeder en dochter op stal.
De naam Faith is ook met opzet gekozen: oma heet Rejoice, haar dochter heet Glory en haar kleinkind heet Faith. Dit idd om in dezelfde trend te blijven.
Wat ik met het veulen ga doen weet ik nog niet, op dit moment wil ik en ga ik ervan genieten. Dat er keuzes gemaakt moeten worden staat eigenlijk al vast, maar daar wil ik nog even niet aan denken. En Faith heet ook Faith omdat ik er alle vertrouwen in heb dat het misschien mogelijk is om ze allemaal aan te houden.
Oak
Geplaatst: 12-03-09 20:00
Nogmaals gefeliciteerd Trudy,
Ze is een plaatje, paps is ook beretrots op zijn eerste kind van dit jaar. Hij heeft ook weer duidelijk zijn aftekeningen achtergelaten . Een pachtige bles en 4 witte benen. Geniet van haar en we proberen dit weekend even langs te komen om het wereldwonder te aanschouwen.
Zooo, dat is inderdaad een beauty zeg! Kleurtje is mooi, aftekening is mooi, bouw is mooi: veulen is gewoon mooi! Erg leuk ook om die naam in dezelfde richting te houden als de vorige generaties.