En een zeer chikke naam!
Carolita, wat een pracht beestje !
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ibalia schreef:Mooie merrie inderdaad. Gefeliciteerd..
Capriati??
Ik zoek altijd namen van sporters en deze had ik 2 jaar geleden op het lijstje staan. Bij ons is het toen trouwens Celeste geworden. Dat vond mijn vader mooier
ik vind calista wel een hele mooie!
maar ik wilde wel evenzeggen dat ik het een héle mooi merrie vind, met een mooi veulen!

Raggel schreef:Wat een leuk veulen!! Ben echt benieuwd naar de stand foto's
Off topic: Toen ik in je profiel spiekte zag ik een jonge Florencio staan, ook een lekker ding.. Je houdt het wel bij de F'jes
Van wie laat je dit jaar dekken?
Misschien vanmiddag, als ik tijd heb.
en die maak ik zoals het er nu naar uit ziet zelf zadelmak.
Eerst maar eens kijken hoe deze FR kan lopen en daarnaast kijk ik hoe onze jonge paarden zich ontwikkelen. Het zit er toch dik in dat we wéér een F kiezen
Eveline Gefeliciteerd!!!!
FrankavdT schreef:Eveline Gefeliciteerd!!!!
![]()
Ziet er prima uit joh! Ik vind Carmelita ook een erg mooie naam, sluit ook mooi aan op de naam van de moeder.
Nou hopen dat het wat beter weer en wat droger wordt, zodat ie ook wat buiten kan spelen! Ik hoop voor je dat weer snel kunt rijden, zie ik je van de lente/zomer wel weer op wedstrijd! Veel plezier er van!
Ik hoop idd dat ze dit jaar wel zonder veulen van huis kan. We'll see
Hoe gaat het met jouw paarden?
!
horseNL00 schreef:Dank allen voor jullie reacties!!Raggel schreef:Wat een leuk veulen!! Ben echt benieuwd naar de stand foto's
Off topic: Toen ik in je profiel spiekte zag ik een jonge Florencio staan, ook een lekker ding.. Je houdt het wel bij de F'jes
Van wie laat je dit jaar dekken?
Ja ik ga zsm stand fotos makenMisschien vanmiddag, als ik tijd heb.
Ja die Florencio is echt SUPER. Super braaf en super lopen. Die blijft ook hengsten die maak ik zoals het er nu naar uit ziet zelf zadelmak.
Dit jaar ga ik mijn merrie nog rijden en dan zie ik wel weer wat we ermee doenEerst maar eens kijken hoe deze FR kan lopen en daarnaast kijk ik hoe onze jonge paarden zich ontwikkelen. Het zit er toch dik in dat we wéér een F kiezen
En dit jaar hebben we een Floresco hengstje.. Dus hier blijven we ook beetje in de F'jes hangen
Vandaar dat het me ook opviel