Zeker weten dat mams er niet nog stiekem ergens eentje verstopt? Of is gewoon 'goed gevuld'?
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 19-02-09 12:31
Bedankt allemaal!
Berdien schreef:
Zeker weten dat mams er niet nog stiekem ergens eentje verstopt? Of is gewoon 'goed gevuld'?
Mams lijkt inderdaad vrij stevig, maar als je je hand (zachtjes) over haar zij haalt, kan je haar ribben zeer duidelijk voelen, dus ze lijkt dikker dan dat ze is. Deze foto's zijn ook van een dag na de bevalling, dus toen moest haar buik ook nog wel iets bijtrekken.
een bijzonder knappe beebie.. die dekentjes heb je nog wel een maatje kleiner (ik vond deze ruim zitten) maar dan moet je ze in Amerika bestellen. heeft mijn lesgeefmens ook net gedaan aangezien ze redelijk vroeg veulens verwacht, maar nu wordt het al weer mooi weer.
wauw wat een beauty zeg! en wat een schattig dekentje
ArabianRanch
Geplaatst: 28-02-09 23:49
Dank jullie allemaal voor de leuke reacties (en Roma en Menno voor de goede zorgen van dit kleine dametje). PS: we kunnen 15 mrt waarschijnlijk tóch komen, schrijf maar in de agenda
Al_Zawraa
Geplaatst door de TopicStarter: 01-03-09 12:13
ArabianRanch schreef:
PS: we kunnen 15 mrt waarschijnlijk tóch komen, schrijf maar in de agenda[/size]
Staat genoteerd
Bandos
Geplaatst: 04-03-09 11:09
Ohhh wat een schitterend moppie. Allemaal van harte gefeliciteerd met dit héle mooie meiske. En zo enorm vertederend als je ziet hoe haar moeder haar in de gaten houdt. Super moedertje en super baby!! Wéér een (h)eerlijk AR veulen....
Berwicowa
Geplaatst: 04-03-09 11:12
Wat een scheetje zeg en dat dekentje cute
bonnefooi
Geplaatst: 04-03-09 11:15
wat een knap dametje. Gefeliciteerd en heel veel succes
ArabianRanch
Geplaatst: 07-03-09 20:43
ooh, vandaag kreeg ik nog een paar fotokes binnen van onze kleine Shaikyria. Nogmaals Roma en Menno, heel veel dank voor de goede zorgen van moeders en ons kleine meisje, we kunnen wel zien dat ze met veel liefde verzorgd worden
gek meissie
Ik lijk toch ook totaal niet op mijn halfzussie uit 2007 ?? (AR Majidah S)
Ik begin nu ook ietsjes te showen, mijn halfzussie was daar ook wat laat mee, maar toen ze het door had hoe stoer ze wel niet was, is ze er niet meer mee opgehouden