Wat een leuke foto's Bo!Dappie heeft het wel naar haar zin in de sneeuw zo te zien !Die laatste foto is ook echt schattig
super foto's erg mooi in de sneeuw ook erg leuk paardje veel geluk met hem ( vind de foto van heb een hengst erg mooi )
Wat een stoere foto's! Met die mesthoop Dat harige koppie met die brede bles: geweldig! Ook ik ben heel benieuwd hoe ze uitgroeit!
Wat een mooie foto's!! ligt ook wel veel sneeuw bij jullie!! en zij heeft het in ieder geval naar haar zin met al die sneeuw!! Heel leuk !!!
bedankt! ja, er lag veel sneeuw, sinds vandaag is het eindelijk aan het smelten ze vond het wel leuk ja
Hier lag niet zoveel. Jaja, Eskadron-fetishist, zeg dat wel Je collectie is weeral uitgebreid precies
echt super mooie foto's!!! vind ze allemaal even mooi.. this echt een super knap veulie! ben zo benieuwd hoe die gaat uitgroeien
Wat een leuke foto's! En natuurlijk heel erg leuk paardje. Bij ons lag er maar een heel klein beetje sneeuw.. Het was eigenlijk meer een smerige boel dus haflinger in de sneeuw plaatjes heb ik helaas niet kunnen maken..
mooi.. leuk zo die actie foto's en waar ik helemaal weg van ben is die 3 hoge witte benen en die brede bles..!! coowl..