Wat groeit ze hard zeg! Blijft een prachtig stel, zowel mams als de kleine!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 10-05-10 19:57
nadjajump schreef:
wat is ze groot geworden!! wel echt heel mooi!! enne, Manda, nu willen we wel binnekort ook eens een foto van je tuin zien hè
De tuin knapt al heel aardig op . Het gras gaat niet zo snel, maar we proberen eerst met inzaaien of het nog wat wordt, er komen wel al wat grassprietjes door maar het zal nog wel duren alvoor het een mooie mat is.
Ik moet idd mijn profiel nog aanpassen... heb een beetje tijdgebrek de laatste tijd. Moet ook enorm wat bijslapen na de hele periode, het heeft toch echt energie gekost allemaal. Maar het komt wel goed. Nine en Lola doen het zo goed, ze zijn beide kerngezond en vermaken zich heel goed op de weide, ze hebben me niet echt meer zoveel nodig.... Ik zet ze buiten, we kroelen wat en savonds halen anderen ze weer binnen. En soms als ik kom staan ze al buiten, ik laat ze maar lekker samen genieten. Lola is een super moeder. Alles is zo goed gegaan, ze bevalling viel ontzettend mee voor haar had ik het idee (met wat hulp dan) en ze doet alles zo goed.
Ik heb nog wat fototjes van drie weken geleden . Ik kwam ze tegen bij het ordenen van de foto´s in mappen .
Dit was een enorm schrikmoment, ik heb er dan wel foto´s van gemaakt (ookal is dat misschien wat cru) want had net mijn fototoestel in handen, ik kon het toch niet voorkomen, kon enkel afwachten wat er ging gebeuren want ze stond al achter de draden, als ik erheen was gegaan was ze nog meer in paniek geraakt, het is goed afgelopen gelukkig.
Hier is ze achter het draad.
En hier ging ze er dwars doorheen........ nogmaals er is niks gebeurd, maar het was wel heel eng. We hebben daarom op de boerderij een weitje zonder draden maar met schapengaas gemaakt, tot ze wat groter was en gewend was aan het draad en schrik erop. Nu staat ze dus wel netjes achter de draden in de grote wei.
Ik had destijds ook een halstertje geprobeerd, de allerallerkleinste die er maar is, maar ook die was veeeeeeel te groot. Ik had nog twee andere aangeschaft, maar haar hoofdje was echt te klein. Ik moet binnenkort maar eens proberen of ze er nu eentje van past . Wel aandoenlijk he, zo´n groot halster haha. (ze had het maar een minuutje om hoor )
Maar een beetje te groot he
Dit zijn dus oude foto´s, inmiddels is ze al drie weken ouder en een stuk groter en dikker. Ik wil deze week weer een recente foto´s maken!
Leuk om weer wat foto's te zien van der. Vind der echt helemaal het einde, maar ging je haar nu zelf houden? of ik heb er overheen gelezen of het staat nog nergens.
Ik vind het in ieder geval een poppetje, misschien een halstertje passen van een babyborn paardje
Oh wat is ze gegroeid zeg!heb een tijdje niet meer gekeken maar jeetje wat een geluk met zo'n mooi gezond veulen!
Manda
Geplaatst door de TopicStarter: 17-05-10 20:11
Het veulentje is van mijn overleden zoontje, dus ik zal haar nooit weg kunnen doen. Het veulen is op de dag even oud als dat mijn zoontje geweest zou zijn, heel speciaal dat Lola en ik precies tegelijk zwanger werden. Mijn zwangerschap ging mis met 22 weken, maar het veulen kreeg toen gelijk een enorme emotionele waarde waardoor het al voor de geboorte vast stond dat ik hoe dan ook het veulen zou houden. Je kan natuurlijk nooit in de toekomst kijken. Maar Nine is nu mijn kostbaarste herinnering aan mijn overleden zoontje, al is het soms wel verdrietig als ik naar hun kijk en bedenk dat ik net als Lola ook een kindje van precies die leeftijd had kunnen hebben, dan is het niet zo´n fijne herinnering..