Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Britt1 schreef:Nynkster, ik vind dat hoofdje op je laatste foto zo lief! En mooi getekend!
Tja op deze foto zie je de ribjes niet inderdaad maar in het echt toch wel. En ook duidelijk voelbaar als ik er overheen aai. Ik weet even niet goed hoe ik het het beste kan aanpakken. Heb ontwormd nu twee keer (afgelopen week voor het laatst). Toch het volgende mestonderzoek afwachten? Toch ander voer gaan proberen? Tandarts laat ik ook komen ter controle, alhoewel ik zie dat hij alles op eet en kan eten. Soms met hooi eten wel speeksel zichtbaar. Tja. Zo kun je overal ook wat bij bedenken natuurlijk..
Nynkster schreef:Britt1 schreef:Nynkster, ik vind dat hoofdje op je laatste foto zo lief! En mooi getekend!
Tja op deze foto zie je de ribjes niet inderdaad maar in het echt toch wel. En ook duidelijk voelbaar als ik er overheen aai. Ik weet even niet goed hoe ik het het beste kan aanpakken. Heb ontwormd nu twee keer (afgelopen week voor het laatst). Toch het volgende mestonderzoek afwachten? Toch ander voer gaan proberen? Tandarts laat ik ook komen ter controle, alhoewel ik zie dat hij alles op eet en kan eten. Soms met hooi eten wel speeksel zichtbaar. Tja. Zo kun je overal ook wat bij bedenken natuurlijk..
Welke ontworming heb je gebruikt? je kan misschien die extreme gebruiken die tegen alle wormen is? Dan weet je zeker dat je alles aanpakt. Wat voor brok voer je?
Nynkster schreef:En hoe is het voeradvies van pavo? Hoeveel kg op 100 kilo?
Misschien dat daar wat te behalen valt, dat hij een tekort heeft op een bepaalde vitamine?
Britt1 schreef:Iirene schreef:Britt, is de kwaliteit (en hoeveelheid) van het ruwvoer wel goed?
Heel mooi droog hooi. In de ochtend en avond een volle bak op stal en in de nacht nog een pluk. Afgelopen periode was de wei natuurlijk niks waard, die trekt nu weer wat bij.