Zo… sinds het weekend weer thuis en maandag gelijk Sophie maar even gelogeerd.
Er komen trouwens al best wat haren vanaf, nu de langste dag is geweest.. gelukkig nu nog steeds in een flinterdun velletje.. hopelijk blijft dat nog even zo..
Dit is het resultaat na twee keer oefenen met clicker training:
Casarell
Geplaatst: Gisteren, 20:31
juniper schreef:
Hoe gaat met het haar kootholte?
Die zijn gelukkig weer helemaal ok.. alsof er nooit iets heeft gezeten.. Maar ik longeer haar nu wel met springschoenen.. ik wil niet dat ze zichzelf weer vangt.
boedjang
Geplaatst: Gisteren, 23:02
Brave tulip. Ik met de draf aan hand aan de slag
juniper
Geplaatst: Vandaag, 05:33
Dat is fijn Casarell! Als mijn ouders weer een pakketje opsturen dan zorg ik dat die zalf er bij zit!
Wat knap Boedjang! Ik vind dat soort oefeningen aan de hand heel erg moeilijk.
Wij hadden vandaag onze eerste ‘spook’ zoals ze dat hier zeggen:
Maar ze herstelde heel snel en verder was ze super braaf
Ik zorg er wel voor dat ze tweetalig wordt opgevoed
Ah een bakkabouter, die zijn heel spannend, maar goeie reactie, en als dat alles in stress is, nou dan knijp je je handjes dicht toch knapperd is het. Ik vind grondwerk gelukkig wel erg leuk, zal nog wel even duren ook hij kon ook al heel goed travers zonder dat ik hem stil hoefde te zetten
juniper
Geplaatst: 19 min geleden
Dankje, ik was er ook heel blij mee! Ik ben geen held en vroeg of laat schrikken ze toch een keer. Tulip kan soms best explosief reageren (voor een Appie dan) en ik was er bang voor, maar wat schrikken betreft heeft ze bij de trainer een goede basis gekregen (als in, als je snel de leiding over neemt dan stelt dat haar gerust en zet ze de reactie niet door).