Gaat het al (iets) beter met Desert?? *vraagt ze heel hoopvol*
jolandje
Geplaatst: 21-04-12 21:19
san?? geef eens een update, hoe is het met desert en met keet en met de veulies?
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-12 21:32
Haihai,
Desert lijkt vandaag voor t eerst weer aan de betere hand te zijn,dus ik kon vandaag eens oprecht genieten van die 2 boefies Ze is er nog niet,maar eet weer en is stuk alerter... en ze is weer hengstig aan het worden,stond te sjansen met Wynn,dus die gaat 2 hekken verder of verhuizen Ze moet echt leeg blijven dit jaar........
Keet gaat prima en doet het erg goed als mama,heel soms vergeet ze even haar kind als er eten in t spel is,maar dan valt ineens t kwartje weer,van oh ja ships ik vergeet wat
Ze zijn alle 2 zo verschillend,maar stuk voor stuk ook de smeltfactor.....
En wat lijkt Cheveyo ineens volwassen nu,...maar die is ook over 4 dagen alweer 1 jaar,..onze kleine benjamin
ProudOfPride
Geplaatst: 21-04-12 21:34
Nou, ik denk dat ze momenteel wel meer dan genoeg aan d'r hoofd heeft hoor...... Om hier ook nog eens alles up-to-date te houden, moet ze ook maar zin/tijd voor hebben
Maar was wel beetje nieuwschierig ja, maak me toch wel zorgen om Desertje
Whaha die Desert! Zitten mensen zich zorgen te maken om haar, zit zij gewoon te sjansen
En Keet is gewoon grappig!!
Ga kleine Chevey ook wel missen hoor
sandra3235
Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-12 21:48
Desert is zo en zo altijd lief met Wynn... Ze is er nog niet,maar dit vind ik al fijn ig....iets minder zorgen....
Twinkle,Chev krijgt zijn paarse slippy mee hoor,die hoort bij hem,en daar willen we veel foto's van zien ik heb vandaag nieuwe gekocht voor de veulies....