Janine gefeliciteerd! niks meer om je zorgen over te maken!
Emita : ik vind jouw paardje echt een plaatje

Corina : wat een leukerd met zn stippenkont! Zit die nu nog zo lang in t haar of is het een oude foto?
Britt : Wat braaf zeg! Is hij straks mooi mak! Hier niet echt kinderen in de buurt. Maar caia wil eigenlijk met iedereen wel kennismaken. Maar als kinderen druk zijn zijn mijn beide ponys gevlogen, ze houden niet zo van drukte. Of ze zijn het niet gewend, ik ga heel rustig met ze om
Silly : Ik snap je risico! je weet maar nooit of een de kolder in de kop krijgt en wild begint te doen..
Pien : Prachtig! En wat een glans!
Noisy : Lekker hoor, paardje dichtbij huis! Is ook niet erg, kunnen ze mooi vast overal aan wennen!
Irene : Wat een knapperd!!!! Dat wordt vast een echte eyecatcher!
Hier gaat het eigenlijk super goed. Caia komt elke dag naar me toe en dan kan ik haar mooi het halster om doen. Ze is wel wat panisch met het hoofd, denk dat iemand perongeluk een keer haar hoofd wat hardhandiger gepoetst heeft. Maar als ze zen met haar hoofd in mn nek staat laat ze t wel toe

vandaag hebben we even makeup op gesmeerd, bij de welshjes is dat een standaard op de keuring. Ze vond het niet zon probleem volgens mij. morgen gaan we even wassen, winterharen komen alweer op helaas...

even voor de maat, ze past de deken van mn andere merrie al bijna