haha het is niet normaal dat het altijd de 21ste lente is
Inney
Geplaatst: 21-03-12 09:42
Nog geen bericht? Dit topic begint bijna een verslaving te worden Maar ik zie geen '***' dus veulen zal nog wel lekker warm in mama zitten! Die wacht gewoon tot de zomer joh
Pfff ik heb hier al eens gereageerd geloof ik en anders een stille mee lezer... Ik kijk al een aantal dagen of er al wat is, maar wat houd ze haar kind lang binnen zeg! Op hoeveel dagen zit ze nu? Het is een mooie dag om geboren te worden hoor veulen! =$ Bij mij op stal is afgelopen week het eerste veulen geboren en over een maand word zn maatje verwacht. Succes, ik duim voor vandaag!
Mariska80
Geplaatst: 21-03-12 10:06
Jullie kletsen er wat vanaf Esther krijgt er een dag taak aan Er zal vast niks geboren zijn anders had esther het wel geplaats. Hoop nu toch echt dat er snel iets voor je geboren wordt kun je weer lekker slapen. Hoe lang na dat ze gedekt is heb je haar gekocht eigenlijk? Kan het evt nog van een andere datum zijn? Op hoeveel dagen zou ze nu moeten zitten? Ga maar eens stallen doen van de paardjes het is lekker weer
Pff.. Die is zeker mooie stipjes, vlekjes en andere aftekeningen aan het bijwerken. Duurt nu wel goéd lang! Irisje, je houdt iedereen wel bezig hoor xD
Dit veulen moet wel heel mooi worden als het zolang duurt! Go Iris, Go Iris, Go Iris, Go Iris, Go Iris en Goooo!!!
*Kruipt snel terug onder steen*
xYaartje
Geplaatst: 21-03-12 10:52
Weeral prachtig weer, maar nog geen veulen , Iris wilt het gewoon nog voor zichzelf houden
Eponastable
Geplaatst: 21-03-12 10:55
Meisjes... rustig aan hoor! Esther is wakker en zal straks op de pc komen.
Elan_GV
Geplaatst: 21-03-12 11:08
Is ze al bezig met de nieuwe opening? Ik denk dat Iris het precies nog 3 pagina's vol houdt en dat we dan een nieuwe opening hebben met foto's van Iris en haar jonkie!
ik wil nu echt weten wat voor veulen eruit komt hoor iris!!!
Redneck1
Geplaatst: 21-03-12 11:10
Dames rustig maar, Esther (TS) is weer lekker terug naar bed gegaan om wat verloren slaap in te halen(ik heb haar terug gestuurd nadat ik 3xover haar wallen was gestruikeld ), ik heb een vrije dag dus hou Iris goed in de gaten , en zodra er wat gebeurd zijn jullie de tweede die het horen
Happinez
Geplaatst: 21-03-12 11:13
Geef esther van die kniebeschermers jack, die ze gebruiken voor die bestraters. Wel zo veilig als ze nog eens struikelt.
Nou Mel nou je het zegt ,moet ook nog ergens pols en elleboogbeschermers hebben(heb in een dolle bij nog eens skeelers gekocht,maar na 1 keer nooit meer gebruikt ) Zo en nu ga ik weer verder knutselen aan de nieuwe paardestallen
Happinez
Geplaatst: 21-03-12 11:34
Word tijd jack om de boel eens uit het stof te halen. Komt het toch eens van pas.
Dus van het zomer moet ik niet gek staan te kijken als ik jou ineens zie langs skaten ?