juniper schreef:Wat een leuk paard Mer1980, waarom verkoop je deze?
Even PB
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Leuke relaxte foto. Ik vind die mini wel heel knap getekend! Wel een beetje Hollands welvaren haha. Ik wil ook wel weer zo lenig zijn als jou. Helaas word ik alleen maar stijver
die raak je wel kwijt
Wel balen van de wond… altijd op een rottig moment. Beterschap! Wat voor vader had deze ook alweer? 

Cookie is ook al zo knap! Gefeliciteerd met eerste premie! Wat fijn die pasjes draf! Casarell schreef:Gefeliciteerd dames!!
Anike.. heb je haar gelijk kennis laten maken met Cassanova?
Zou wel een mooie combinatie zijn..
Butengeweun.. ook jij progressie vandaag! Fijn dat die drafpasjes zonder spanning waren!!
Boedjang lekker stoer op kop gelopen!!
Ik had hem lekker wat eten gegeven en eerst zijn voor voetjes met een droge spons laten wennen. Toen met iets water, af en toe tilde hij wel het voetje op maar dan hielt ik juist de spons er tegenaan, zodra hij hem weer neerzette dan haalde ik de spons weg. Zo had hij snel door dat zijn voetjes laten staan beter was, toch maar wat zeep erbij gepakt en uiteindelijk alle 3 de witte voetjes kunnen wassen. Denk dat de laatste keer met water oefenen vorig jaar is geweest dus ik ben echt super trots!