Hier een trouwe, stille lezer die zich uiteindelijk toch ook even komt melden. Jeetje Iris, wat laat je iedereen op je wachten zeg! Kom op meid! Je kan het! En een dikke pluim voor de baasjes, mij had je allang kunnen opvegen na zo'n dag en nacht-ritme...
Heel erg leuk gedaan!!! SUPER! enne Esther.. wil je ons niet meer zo laten schrikken
en dan nu Iris..... toe dan , toe maar meis.. je kan het!
marianbv
Geplaatst: 18-04-12 18:43
Vanacht komt het let maar op. Ik voel het gewoon ghegheghe
_Evanne
Geplaatst: 18-04-12 18:44
Dju, Iris houdt het nu wel echt al heel lang vol. Ik hoop voor Iris, en ook voor Bassenqua, dat het veulen niet meer lang op zich laat wachten! Maar misschien is het veulen wel stout geweest en heeft 'ie huisarrest...
Ik lees nu wer even mee maar ik kreeg even een hartverzakking bij de zin 'er is iets ergs gebeurd' ik dacht echt eventjes dat het om iets heel anders ging.
Ik zie opeensdat we nog maar 4 pagina's moeten
Kimara_00
Geplaatst: 18-04-12 19:10
Dagele schreef:
Misschien wil Iris dat we gezamenlijk met haar mee-puffen
Puf puf puf pffffff die muzieknoten moeten lucht zijn
jojodenlai
Geplaatst: 18-04-12 19:11
Haha denk dat we ons allemaal een hoedje schrokken!! kun je nagaan hoe we met z'n allen meeleven echt super!!
Sodeju! Sinds topic1 poste ik wel is iets. Maar even sirieus is dit een tinker veulen!?
Cassagrande
Geplaatst: 18-04-12 19:16
Happy16 schreef:
jippie gelukt! wat vinden jullie ervan?!
Tjesus. jullie maken het steeds moeilijker om stille lezer te blijven. Super leuk gedaan
Komop Iris, laat je gaan meid.
Punz
Geplaatst: 18-04-12 19:17
Limousine, rode loper, fotografen en bodygards zijn er ( met dank aan Happy). Kortom; veulen wordt gewoon vannacht geboren.. (waarbij ik me realiseer dat ik van stille lezer ineens een niet zo stille lezer meer ben... dit is al mijn derde bericht vandaag...)