Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik heb veel mee gelezen en wat gaan ze allemaal goed! Wat een prachtige foto's komen er voorbij. Heel leuk om te zien hoe iedereen bezig is, de een al aan het rijden en de andere nog lekker bezig met de basis!

Equipro schreef:Mooie foto’s!
Spot ziet er prima uit hoor! Wel naar dat hij niet wilde eten, gelukkig gaat het nu beter.
Ik heb mijn eerste echte ritje er op zitten! Zonder bok touw of lange longeersessie, alleen even grondwerk, en er op. Mijn dochter reed ook in de bak en ik zou proberen haar een beetje te volgen, maar was niet nodig Ging allemaal als vanzelf. Vandaag een galopje meepakken…
Maar aandacht zal ze genoeg krijgen. Momenteel loopt ze 2x per week
Erg mooi hoofdstel zeg! Speciaal handgemaakt? Ik ging stuk om de polonaise foto
Mooie foto die laatste bij de brug!
Het helpt vaak wel als er een ander paard bij is voor steun. Minthe vond het daarna veel minder eng in de bak.
Ik vind je helemaal niet zwaar hoor
Ze gaat nog 1x enkelspan en 1x dubbelspan met haar moeder. Zo gaaf! Onder het zadel gaat ook prima. De verbinding/contact is momenteel iets slechter maar gok dat ze wisselt. Verder doen we rustig aan, 2x per week iets doen en verder genieten van de weide. Ze is vrijdag ook alweer 3 maanden drachtig

niets heel ergs, maar wel gehecht en 2 weken uit het vuil houden en rustig aan. Ze hebben nog wel wat mooie foto's genomen, maar de zadel filmpjes worden dus even een paar weken uitgesteld zucht....