Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Over 2-3 weekjes is ze uitgerekend van haar eerste veulen.
 . Over 2-3 weekjes is ze uitgerekend van haar eerste veulen.

Die van mij blijft nu wat hangen op 143/144
 Die van mij blijft nu wat hangen op 143/144

pluklief schreef:Die van mij moet op haar tenen gaan staan als ze de 1.40 zou willen aantikkenZe is wel groter dan haar moeder dus zal ergens tussen de 1.35 en de 1.40 zitten.
Maar volgens mij is Arthur van KittyDylan sowieso nog een stukje kleiner!
 Denk ik, moet nog eens de lat er naast houden maar denk ik niet er nog veel bij is gekomen.
 Denk ik, moet nog eens de lat er naast houden maar denk ik niet er nog veel bij is gekomen. 

Hij heeft engelengeduld. Ik lig meestal gewoon in een deuk als het weer misloopt. Het zou ook eens goed lopen. Maar het gaat ons lukken
 Hij heeft engelengeduld. Ik lig meestal gewoon in een deuk als het weer misloopt. Het zou ook eens goed lopen. Maar het gaat ons lukken                                                         

Muronia schreef:Ik ga me helaas hier afmelden omdat ik geen 2021 paardje meer heb. Ze is vorige week na de bevalling van haar (doodgeboren) veulen overleden. Ik wil jullie heel veel succes en plezier met jullie paardjes wensen.

Muronia schreef:Ik ga me helaas hier afmelden omdat ik geen 2021 paardje meer heb. Ze is vorige week na de bevalling van haar (doodgeboren) veulen overleden. Ik wil jullie heel veel succes en plezier met jullie paardjes wensen.